• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-06 18:40:42 följande:
    Funkade inte att vara utan droppet så nu är vi på det igen. Skoj Not. Så hoppas droppet funkar 48 timmar till nu. I så fall kanske vi klarar oss till söndag - måndag. Vi får se. Jag har ju tappen fortfarande som trumfkort hehe

Ps de sa att om vattnet går och det går snabbt så får jag föda alla normalt :)))
    Ohhh håller tummarna för att droppet har effekt igen!! Busungar ni får vänta lite till!!
    Väntar tvillingar! 19+2 idag!
  • Sir Bubbalots mamma
    Funkade inte att vara utan droppet så nu är vi på det igen. Skoj Not. Så hoppas droppet funkar 48 timmar till nu. I så fall kanske vi klarar oss till söndag - måndag. Vi får se. Jag har ju tappen fortfarande som trumfkort hehe

Ps de sa att om vattnet går och det går snabbt så får jag föda alla normalt :)))
    Men usch då! Hoppas du kan kniiipa tills på måndag då! Tänker på dig massor <3
  • JoWiAn

Oj oj!!! Får hoppas droppet fixar det nu... Hur känns det att kanske få föda normalt? Håller tummarna på att allt kommer gå bra!!!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Bellas7

Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)

• telgebo
    JoWiAn skrev 2011-10-06 17:29:29 följande:
    Ska du snittas?
    Nej vad får du det ifrån? Jag skrev att jag fått tid för induktion.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 17 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 37+4) efter nästan 2 års kämpande
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-06 21:20:53 följande:
    Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)
    Tänker på dig massor, tom sambon frågade ikväll hur det hade gått för dig! Hjärta
    Väntar tvillingar! 19+2 idag!
  • Mabaja

Mimmi80: Jag har varit in på din blogg men kan tyvärr inte kommentera (nå knas med min egen blogg)! Men säger som de andra! Lägg ner testandet! ;) Jag gav MCT bassning och se, hennes vildar har växt på sig ordentligt! :)

Leaeva: LYCKA TILL med dina vildingar i magen!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • 3 barns mamma84

Ville bara säga att allt är okej med vår elias

• FruW

Mabaja jag lovar, ska ge det till Vul på söndag, sen får det va bra!

2barnsmamma va skönt!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma