• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-06 22:41:17 följande:
    Ville bara säga att allt är okej med vår elias
    Oj vad skönt! :)
    Mamma till W skrev 2011-10-06 21:52:58 följande:
    Mimmi80: Jag har varit in på din blogg men kan tyvärr inte kommentera (nå knas med min egen blogg)! Men säger som de andra! Lägg ner testandet! ;) Jag gav MCT bassning och se, hennes vildar har växt på sig ordentligt! :)

Leaeva: LYCKA TILL med dina vildingar i magen!
    Jaaa...bassning som tusan... nu bor ju du lite längre ifrån Mimmi så du kanske vågar trotsa....
    Väntar tvillingar! 19+3 idag!
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-10-06 21:20:53 följande:
    Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)

Som jag då.... Vill INTE ha snitt! Det jag är mest rädd för om det skulle gå snett på förlossningen.
  • Mmmbop

Heja Leava, några dagar till går det nog att knipa, speciellt med supertappen =)

2barnsmamma: Skönt att lillen börjar må bättre!

Jag "råkade" köpa vagn igår =) En Teutonia Cosmo för 3300:- på blocket. Då följde en mjuklift med. Den är i bra skick och mörkgrå. Jag är supernöjd!

• FruW

Härligt med vagn!! Längtar tills att vi får börja kolla på sånt.. :)

Vill ni höra om en annan sjuk dröm jag hade härom natten?

Drömde att vi gjorde Vul. Läkaren sa, här är ett foster, här är ett till, o ett till, ett till här o ett till här! 5 st!! Sen sa han att bli inte förvånad om det bara är tre nästa gång då de brukar kunna slås samman... Bredvid läkaren stod meredith grey (greys amatomy) o så så där allvarlig o bekymrad ut som bara hon kan...

Lite kul tycker jag :)

• SoMa72
    FruW skrev 2011-10-07 08:40:27 följande:

Drömde att vi gjorde Vul. Läkaren sa, här är ett foster, här är ett till, o ett till, ett till här o ett till här! 5 st!! Sen sa han att bli inte förvånad om det bara är tre nästa gång då de brukar kunna slås samman... Bredvid läkaren stod meredith grey (greys amatomy) o så så där allvarlig o bekymrad ut som bara hon kan...

Hehe, here we go again...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-06 22:41:17 följande:
    Ville bara säga att allt är okej med vår elias
    Skönt att höra!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-06 21:20:53 följande:
    Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)
    Tänker på dig, skruttan! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-07 08:40:27 följande:

Tack för morgonens gapskratt!!!!  Skrattande Underbart!!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-07 10:00:00 följande:
    Så lite så! :) hur mår du?
    Jag mår jättebra! Men fråga sambon! hahah! Jag har pratat strålfysik i natt.... elektroner, fotoner och förklarat skillnaden... runt halvtresnåret sådär... förklarat ingående för sambon hur viktigt det är med precisioooooooon.... han var måttligt intresserad.... JAG sov gott genom alltihop! Cool
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma