• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

MCT lugn o fin, andas in...... Tänk på att det är ett bra tillfälle att träna upp tålamodet, du kommer behöva en del av det med 2 små ;)

Andas uuuut

• 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-10-08 19:40:32 följande:
    Vad är det med denna dag? Mitt mf i juni-10 fick jag på v 6+1. En blödning med Wilma kom v 6+1 eller 6+3. Nu blöder jag igen, och har mensvärk. Det är kört, jag känner det. Jag orkar inte ens bry mig.

Fan fan fan fan !!! hoppas och jag ber før din skull att den lilla grodan vill och SKA stanna kvar att detta bara ær en vanlig liten blødning.
    1000 Tals krammar till dig !!! 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Dag och natt
    Jag blöder hela tiden, klart, papperet blir genomrött varje gång. Vi åkte in till akuten iaf. Hon kunde inte se någon hinnsäck, hon sa att det är precis i gränslandet att hon kan se den. Men hon tyckte att det verkade vara ett mf. De tog hcg-prov så jag ska tillbaka på tis och se åt vilket håll det har gått. Men jag vet att det är mf, känns precis som mensvärk. Jag har fortfarande graviditetssymtom som ont i brösten och trött men det lär avta. Jättetrist, men jag känner mig helt uppgiven faktiskt.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 6+1 ♥
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-10-08 23:03:05 följande:
    Jag blöder hela tiden, klart, papperet blir genomrött varje gång. Vi åkte in till akuten iaf. Hon kunde inte se någon hinnsäck, hon sa att det är precis i gränslandet att hon kan se den. Men hon tyckte att det verkade vara ett mf. De tog hcg-prov så jag ska tillbaka på tis och se åt vilket håll det har gått. Men jag vet att det är mf, känns precis som mensvärk. Jag har fortfarande graviditetssymtom som ont i brösten och trött men det lär avta. Jättetrist, men jag känner mig helt uppgiven faktiskt.
    finner inga ord hjærtat hoppas bara att det bara ær en marddrøm och allt ær bra igen imorgonHjärtaHjärtaHjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • FruW

Åh vännen.... Blir så himla ledsen för er skull!!! Skicka en hög med stora kramar

• JoWiAn
    Dag och natt skrev 2011-10-08 19:40:32 följande:
    Vad är det med denna dag? Mitt mf i juni-10 fick jag på v 6+1. En blödning med Wilma kom v 6+1 eller 6+3. Nu blöder jag igen, och har mensvärk. Det är kört, jag känner det. Jag orkar inte ens bry mig.

NÄÄÄÄÄÄÄGråter Jag lider med dig! vet inte vad jag ska säga..... beklagar
  • JoWiAn

Lite läskigt att vi inte hört från Leaeva på länge....... Hoppas hoppas det gått bra om babysarna tittat ut! {#emotions_dlg.flower}

• sugarrush

Havsklippan, fy faaaaaan vad jävla skitorättvist!!! Blir så himla ledsen för din skull. Det skulle ju vara DIN tur nu ju!
    Massor av kramar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma