• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Håller med dig Mimmi! Världens bästa tråd med världens bästa människor!

• JoWiAn

Havsklippan: Jag blir helt tårögd när jag tänker på dig! Vet hur jobbigt det är och hoppet är det sista som lämnar en! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Tack MCT, då hoppas jag att vi får honom för han verkade bra

Bellas7 skrev 2011-10-10 19:30:27 följande:
    Havsklippan tänker på dig massor och hoppas verkligen att du orkar ta nya tag om det är som du tror. Hoppet finns ju kvar tills nästa vul. När jag var gravid med min 8 åring så fick jag som du i v 5-6 och stora klumpar och mens. Kunde inte se något i v 7. Men testet var starkt och blev starkare och i v 9 kom stor blödning igen. Såg då på vul en sprallig liten bäbis. Tydligen hade jag fått missfall på tvillingen. Så ge inte upp hoppet än. Skickar stor styrkekram.

Själv ligger jag o surar, vill inte ha bäbisar nu.......
    Åh fina du.. ingen annan önskar mer än jag att det vore så. Jag har mensvärk till och från, fick ganska ont när jag var på Plantagen i eftermiddags, så allt pekar på att det är missfall. Sen kan man ju alltid hoppas på en tvilling iofs, men det känns väldigt avlägset och jag orkar inte hoppas på det utan vill bara att det här ska gå över så fort som möjligt... och att ÄL och mensen rättar till sig snabbt efter det. Har ju fått kämpa några månader för att de ska bli bra igen. 
    Nej nu får dina bebisar stanna kvar i magen!! Och om de ändå väljer att titta ut så hoppas jag att allt går så bra det bara kan göra!! Stor kram!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • 3 barns mamma84

Havsklippan Mct leaeva NI är grymma och ni är så förbannat starka !!!
    Ni är grymma på alla sätt och jag ger er ett stort bamse kram peppning och styrka och massa kärlek HjärtaHjärtaHjärta

Leaeva Du ligger inne och kämpar med att ha musen stängd *Fnissar*

Mct Du jobbar fast du har 2 bebbesar i magen och ger inte upp
    (men ibland tänker du nog inte att du har 2 där inne förän du tittar på Ul bilderna och ler för dig själv)

Havsklippan Ja jag finner INGA ord du är otroligt stark kvinna och har gått igenom så otroligt mkt.
    Om jag skulle vara i dina kläder skulle jag vara helt nere men DU är så strak och jag beundrar dig verkligen.  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Dag och natt
    JoWiAn skrev 2011-10-10 19:59:15 följande:
    Havsklippan: Jag blir helt tårögd när jag tänker på dig! Vet hur jobbigt det är och hoppet är det sista som lämnar en! {#emotions_dlg.flower}
    Tack hjärtat! Jag som hade sett fram emot att följas åt nu Hjärta
  • Dag och natt
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-10 20:00:58 följande:

Havsklippan Mct leaeva NI är grymma och ni är så förbannat starka !!!
    Ni är grymma på alla sätt och jag ger er ett stort bamse kram peppning och styrka och massa kärlek HjärtaHjärtaHjärta
    Havsklippan Ja jag finner INGA ord du är otroligt stark kvinna och har gått igenom så otroligt mkt.
    Om jag skulle vara i dina kläder skulle jag vara helt nere men DU är så strak och jag beundrar dig verkligen.  

Finfina du! HjärtaJag är helt dränerad på energi.... Jag orkar inte egentligen, jag vet inte var jag ska få kraft ifrån igen. Jag känner mig inte stark... jag känner mig bara tom. Jag skulle vilja hitta något roligt att göra, som gör att man känner att livet inte bara försvinner under ens fötter, jag vill skratta igen, men jag vet inte vad jag vill göra. Någon som har tips på aktivitet, intresse, som man kan börja fnula med sen?
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-10-10 20:09:31 följande:
    Finfina du! HjärtaJag är helt dränerad på energi.... Jag orkar inte egentligen, jag vet inte var jag ska få kraft ifrån igen. Jag känner mig inte stark... jag känner mig bara tom. Jag skulle vilja hitta något roligt att göra, som gör att man känner att livet inte bara försvinner under ens fötter, jag vill skratta igen, men jag vet inte vad jag vill göra. Någon som har tips på aktivitet, intresse, som man kan börja fnula med sen?
    Du är så stark för mig och många fler här inne att du kämpar och kämpar men du fråga efter ul och se vad det är det kan vara som andra säger att det kan ha kunnat vara 2 men oxå 1 som antingen ligger där o gror och skrämmer upp dig eller någon som lämnat boät
    Men kolla upp dig ta ett gravtest oxå .

Ridning,stickning,blogga,hitta någon du kan vara med gå på bio kaffe shoppa klätra inomhus gör något som gör dig glad något som får DIG att må bra.
    Utan att tänka och må allt mer sämmre.     
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • JoWiAn
    HjärtaNu sitter jag här och bölar som en gris efter att ha läst de senaste inläggen!!! Ni är bara för underbara!
  • Mmmbop

Leava: Vi hoppas att de där två centimetrarna håller tätt ett bra tag till. Håller tummarna!

MCT: Bra val att ta bilen! Kan det väl absolut vara värt!

Havsklippan: Hoppas ni får klara besked snart!

• FruW

Havsklippan stor kram till dig! Är ni gifta? Annars kan jag tipsa om att börja planera för bröllop. Tar inte bort tankarna på barn, så klart, men distraherar o får en att tänka på annat också!

Om du gillar hästar rekommenderar jag absolut ridning! Man kan inte va stressad i frustrerad när man håller på med dom, då funkar det inte. O de är bra lyssnare...

Leaeva hur mår ni? Hoppas tappen håller sig ett tag till!! Stor kram från mig! Jo, i går var det en bild på ett gäng trillingpojkar i lokaltidningen här, sååå fina. Den minsta hade vägt 800 g ngnting, men allt hade gått bra :)

MCT bättre idag?

Tack alla fina för pepp inför Vul. Är såååå nervös för hur det ska gå i morgon!!! Blä......

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma