• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    MCT: Kom ihåg att ha koll på tider 20-25 oktober när du ska jobba... Efter kl 19 den 20e går det inga tåg. Utan då är det bara ersättningsbussar om jag förstod rätt enligt lokaltidningen...

Havsklippan: Vad ledsen jag blir av att läsa det du går igenom nu! Försök göra något roligt, som du själv skriver att du skulle vilja göra, och försök tänk på något annat om det så bara är för någon timme!

Leaeva:
    Håller tummar och tår att de vill stanna kvar ännu ett litet tag!     

Mimmi: Hoppas du känner förtroende för kuratorn och att du får se på ett hjärta som slår imorgon!    
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Liberté

Laeva: Hoppas dom stannar inne ett tag till! När jag låg i lund med prematura sd så sa dom att om  tappen är under 15 mm så är det en akut hotande risk för förlossning, så 2 cm har ju lite marginal Hoppas den håller sig så! Jag mådde bra på Tractocile infusionen- till skillnad från bricanylen....

Lycka till när det blir dags för dem att ploppa ut! 

• SoMa72
    FruW skrev 2011-10-11 11:15:56 följande:
    Havsklippan stor kram till dig! Är ni gifta? Annars kan jag tipsa om att börja planera för bröllop. Tar inte bort tankarna på barn, så klart, men distraherar o får en att tänka på annat också!

Om du gillar hästar rekommenderar jag absolut ridning! Man kan inte va stressad i frustrerad när man håller på med dom, då funkar det inte. O de är bra lyssnare...

Leaeva hur mår ni? Hoppas tappen håller sig ett tag till!! Stor kram från mig! Jo, i går var det en bild på ett gäng trillingpojkar i lokaltidningen här, sååå fina. Den minsta hade vägt 800 g ngnting, men allt hade gått bra :)

MCT bättre idag?

Tack alla fina för pepp inför Vul. Är såååå nervös för hur det ska gå i morgon!!! Blä......
    Gumman, det kommer gå BRA imorgon! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Gahhh! Tack vännen! Sitter här med hjärtklappning o illamående av nervositet!

Det måste bara gå bra i morgon!!

• sugarrush

Mimmi, imorrn bara MÅSTE det gå kanon! Jag och lilla Ruth håller alla tummar (fyra st!) för dig! Puss!

• FruW

Tack söta sugar ;)
    Skönt att även känna ruths stöd :)

Kramp

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-10-11 13:51:24 följande:
    Mimmi, imorrn bara MÅSTE det gå kanon! Jag och lilla Ruth håller alla tummar (fyra st!) för dig! Puss!
    Hej mamman! Vore väldigt roligt att få se en bild på lilla Ruth snart... Hoppas ni mår bra! Hjärta

Kram 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-10-11 14:49:23 följande:
    Hej mamman! Vore väldigt roligt att få se en bild på lilla Ruth snart... Hoppas ni mår bra! Hjärta

Kram 
    Absolut! Bara det att jag inte verkar kunna klistra in en bild i tråden, sitter med en mac och inte en pc.... Hmm... Måste hitta ett sätt att lösa det på...
    Fjärde gången gillt?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-10-11 15:02:26 följande:
    Absolut! Bara det att jag inte verkar kunna klistra in en bild i tråden, sitter med en mac och inte en pc.... Hmm... Måste hitta ett sätt att lösa det på...
    Ahhhh, jag kan inte mac alls, förutom iPhonen, men det är ju inte riktigt samma sak. Fast du kanske har lagt upp i ditt galleri nu? Jag kollar!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma