• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Usch vad tråkigt odd! :(((
    Ang. Tampong så är det säkert okej men jag hade nog kört utan så man ser att "allt" kommer ut...

Tusen kramar!!

• SoMa72

Vad tråkigt, Odd! Håller med övriga, kör med binda för säkerhets skull.

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

Beklagar Odd, kram.  
    Vet inte om ok med tamponger, kan du ringa vårdupplysningen och höra kanske?

Huvva vad det har stormat här i natt - är utanför Sundsvall och firar jul. Vaknade 03, en trekvart senare gick strömmen och har varit borta ända till kvart i tre nu på eftermiddan. Jag och killen gick upp kl 04 och började spela spel eftersom vi inte kunde sova! Tog med mig ett nytt test som jag köpte i går och i ljuset av värmeljusen såg vi detta fina resultat: 

Så nu har jag mailat läkaren (men som jag misstänker så är han ledig i dag). Är lite glad men man vågar ju inte längre hoppas på att det ska gå bra.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Odetta
    Dag och natt skrev 2011-12-26 15:40:27 följande:
    Beklagar Odd, kram.  

Huvva vad det har stormat här i natt - är utanför Sundsvall och firar jul. Vaknade 03, en trekvart senare gick strömmen och har varit borta ända till kvart i tre nu på eftermiddan. Jag och killen gick upp kl 04 och började spela spel eftersom vi inte kunde sova! Tog med mig ett nytt test som jag köpte i går och i ljuset av värmeljusen såg vi detta fina resultat: Så nu har jag mailat läkaren (men som jag misstänker så är han ledig i dag). Är lite glad men man vågar ju inte längre hoppas på att det ska gå bra.

Åh vad lovande fint ditt plus är!!! Tumhållningen fortsätter vännen! Kram!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-12-26 15:40:27 följande:
    Beklagar Odd, kram.  

Huvva vad det har stormat här i natt - är utanför Sundsvall och firar jul. Vaknade 03, en trekvart senare gick strömmen och har varit borta ända till kvart i tre nu på eftermiddan. Jag och killen gick upp kl 04 och började spela spel eftersom vi inte kunde sova! Tog med mig ett nytt test som jag köpte i går och i ljuset av värmeljusen såg vi detta fina resultat: 

Så nu har jag mailat läkaren (men som jag misstänker så är han ledig i dag). Är lite glad men man vågar ju inte längre hoppas på att det ska gå bra.
    Ohh vad fint! Jag började gråta när jag såg bilden (jag är stabil!!! Jag bara...ehmm...) Jag förstår att du inte vågar vara glad, hoppas det vänder snart! Hjärta
    Väntar tvillingar! 30+6 idag!
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-12-26 17:03:16 följande:
    Ohh vad fint! Jag började gråta när jag såg bilden (jag är stabil!!! Jag bara...ehmm...) Jag förstår att du inte vågar vara glad, hoppas det vänder snart! Hjärta
    Hihi vad söt du är!! Nu blev jag också lite tårögd bara därför.  
    Nu har läkaren hört av sig på mailen iaf, och sagt att han skriver ut recept imorgon eftersom han är ledig idag!  
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-12-26 17:07:35 följande:
    Hihi vad söt du är!! Nu blev jag också lite tårögd bara därför.  
    Nu har läkaren hört av sig på mailen iaf, och sagt att han skriver ut recept imorgon eftersom han är ledig idag!  
    Oh vad härligt!! Denh är gången måste det gå vägen!
    Får du både trombyl och proggisar?
    Väntar tvillingar! 30+6 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma