• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

Ni är bäst, tack för alla fina kommentarer om både Wilma och kommande graviditet! Hjärta{#emotions_dlg.flower} 
    Det har känts bättre under dagen efter vi fått vara till en minneslund och tända ljus för henne och lägga ner ett hjärta.

Vi har berättat för min familj nu om den nya graviditeten så att de är med från början om det händer något igen. Nu har jag hämtat ut medicinerna så det känns superbra att få börja med det. Är det proggisarna som man kan börja blöda av? 
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Jag har inte blött ngt, än, av mina vaggisar...

Blä är så neggo idag! Känner ingenting i kroppen, så går nog inte så bra på fredag :(

• MCT79

Havsklippan, jag blödde aldrig av mina... trombylen kan ju göra att man blir mer lättblödande och petar man in vaggisar är det ju lätt att man rispar nån liten rispa som kan blöda antar jag...

Väntar tvillingar! 31+0 idag!
  • Mabaja

Dagens fågelskrämma går till... Mabaja!

Blek, fet, trött och nu under kvällen har ben och fötter svällt upp. Håret står rakt upp efter dagens promenad i stormen i leksand!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-27 22:43:40 följande:
    Dagens fågelskrämma går till... Mabaja!

Blek, fet, trött och nu under kvällen har ben och fötter svällt upp. Håret står rakt upp efter dagens promenad i stormen i leksand!
    hah.... ta en kölapp bruden....
  • MCT79

efter duschen i morse, före svullnad, sammandragningar, kissnödighet och trötthet fick jag nått anfall av "hmmm sex var längesen".... å så blev det...  Efter det har det gått stadigt utför och jag har tråkat sambon med att tidelag faktiskt är olagligt och att det inkluderar elefanter. Han är måttligt road....

FruW skrev 2011-12-27 22:38:55 följande:
    Jag har inte blött ngt, än, av mina vaggisar...

Blä är så neggo idag! Känner ingenting i kroppen, så går nog inte så bra på fredag :(
    Feeeel... ni kommer få se en böna. Det är er j-vla tur nu....
  • needtobreathe
    KRAM Havsklippan och GRATTIS till det nya lilla livet i magen. Håller alla tummar!

Och KRAM till dig också Mimmi, det kommer gå bra på fre, det ska gå bra!!  
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-27 22:49:18 följande:
    Bilder tack så röstar vi andra! ;)
    HAHHA. Nej. Jag skojjar inte! ;P
  • Mabaja

Kan bjuda på en bild imorgon eller torsdag när jag drar igång datorn. ;) dock inte elefantfötterna. ;) bli inte skrämda! Haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma