• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Tack för ert pepp, får mig att orka lite till!

Jooooo bilder! :)

Sofy hur går renoveringen?
    Mabaja har du tagit järnvärdet igen?
    MCT elefanter är både vackra o kloka :)

• MCT79
    FruW skrev 2011-12-27 22:59:26 följande:

Tack raring, du vet hur man får en tjockis att känna sig vacker igen! Hjärta
    Ska påminna dig sen! ;)
    Väntar tvillingar! 31+0 idag!
  • needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-27 22:59:26 följande:

Det går kanon! Pappa och Charlie började igår, rev ut dörrar, slog ner väggar, tvättade tak och väggar, rev upp golv, tog ner smågrejer överallt, slängde ut kök, tvättmaskiner osv. Så de är full rulle ;)

Vitvaror är beställda till mitten av januari, kök ska vi beställa på tors, soffa är bestämt, köksbord + stolar.. 

Men mycke kvar, tapeter, golv, andra möbler, säng, altan, badrumsmöbler.. puh

• Mabaja

Mimmi: de tog ferritinprov i fredags. Det skulle de frysa in i väntan på att personalen på akademiska kommit tillbaka efter julhelgen, dvs idag. Min bm trodde hon skulle få besked imorgon eller på torsdag och då ringa mig. Tack för att du frågar.
    Jag hoppas sååå att ni får positiva besked på fredag! Ni har haft er del av motgångar nu!

En sak till, när blev det så jobbigt att återhämta sig efter krogbesök? Den här flodhästen var ju ut på juldagen och jag är totalt stendöd. ;)

• FruW

Mabaja jag är övertygad om att ingen flodhäst va på krogen på juldagen, för i så fall hade det stått på
    Aftonbladet! Så mig lurar du inte ;)

Men en söt blondin möjligtvis...

Sofy låter härligt!! :) när tror du ni kan flytta in?

Va upp nu o tog en vaggis... Passade på att ta ett nytt gravtest, fick 3+, skönt då har det inte minskat iaf. Men varför finns det inte tester som visar mer än så?? De hade kunnat göra sig en förmögenhet på mig!

• Alicia 72

Sofy, kul med renovering o grattis till husköp! Men du, var det inte slut mellan dig o C? Du hade väl träffat en annan gammal goding från förr? Nyfiken i en strut-Alicia....

• needtobreathe
    Alicia 72 skrev 2011-12-28 08:10:15 följande:
    Sofy, kul med renovering o grattis till husköp! Men du, var det inte slut mellan dig o C? Du hade väl träffat en annan gammal goding från förr? Nyfiken i en strut-Alicia....

Tacktack! Haha, jo.. det va det.. men vi tog vårt förnuft till fånga och pratade ut, i fleeera dygn. Och kom fram till en hel del. Så vi satsade igen och den här gången är det stor skillnad, allt är så mycket bättre och jag är så glad att vi faktiskt separerade ett tag, levde på olika håll och fick inse vad som egentligen ska vara sas :)

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-12-28 05:03:26 följande:
    Sofy låter härligt!! :) när tror du ni kan flytta in?

Om 3-4 veckor ungefär! :) Längtar!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma