• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Åh Mct, det vill jag se! När ni skottar snö! :)

• FruW

Jag med!

Nu har jag gjort det! Tog ett djupt andetag o hoppade, måtte det gå vägen!!! Har ringt mvc o fått tid den 20 januari, läskigt som tusan!!!!

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-03 09:03:34 följande:
    Jag med!

Nu har jag gjort det! Tog ett djupt andetag o hoppade, måtte det gå vägen!!! Har ringt mvc o fått tid den 20 januari, läskigt som tusan!!!!
    *gilla!*  Det kommer gå bra!!
    Väntar tvillingar! 32+0 idag!
  • FruW

Tack vännen! Jag hoppas det!! Hon jag pratade med var trevlig iaf, o verkade förstå mig, men det är inte hon jag ska träffa sen... Jaja,,

Inget annat du vill ha från magnolia när jag ändå åker dit?

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-03 09:23:07 följande:
    Tack vännen! Jag hoppas det!! Hon jag pratade med var trevlig iaf, o verkade förstå mig, men det är inte hon jag ska träffa sen... Jaja,,

Inget annat du vill ha från magnolia när jag ändå åker dit?
    De flesta är ju trevliga! Men om det inte känns bra så byyyt, lova mig det? Man känner sig lite fånig men man ska gå där länge och det måste kännas bra!

Från Magnolia? Allt....?  Skäms Släppa in mig där är livsfarligt...  Vid kassan kan det tänkas att de har dekorationer som ser ut som små spiraler med pärlor på... svårt att förklara... det är som spiraler/skruvar med ett litet skaft... Några såna kanske....Lite olika färger...  Har inte varit dit på länge så jag vet inte vad de har nu! Förmodligen lika bra! hahah!
    Väntar tvillingar! 32+0 idag!
  • Mabaja

Idag har jag varit och träffat min mag-tarmläkare. Han har kollat mina prover från förra veckan och de var ju inte superbra direkt. Han skrev ut folsyra som jag ska ta dubbel dos av i ett par veckor och sen gå ner på normal och fortsätta under amningen. Han tycker även att jag ska ta järnsprutor och ska skriva ett utlåtande till mvc.

• Odetta
    Mamma till W skrev 2012-01-03 09:59:19 följande:
    Idag har jag varit och träffat min mag-tarmläkare. Han har kollat mina prover från förra veckan och de var ju inte superbra direkt. Han skrev ut folsyra som jag ska ta dubbel dos av i ett par veckor och sen gå ner på normal och fortsätta under amningen. Han tycker även att jag ska ta järnsprutor och ska skriva ett utlåtande till mvc.
    men vad bra! Hoppas det hjälper nu och att du får lite energi igen *kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Mabaja

Får se vad mvc säger imorgon. Det är ju då det ska planeras.

• Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2012-01-03 08:50:54 följande:
    Sofy... för fan! I natt drömde jag att vi startade eget.... snöskottning i Hallonbergens centrum.. med spade! Nått bättre kan vi väl komma på?!??!
    Vadå? Är inte det en bra affärsidé? ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma