• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2012-01-02 13:04:30 följande:
    Jätte fina magar Vill oxå ha en sån utspänd ..... Nu ser min bara gravid ut med byxor på. Annars ser den bara tjock ut.
    Du det kommer.... jag skulle vilja ha min lite mer inspänd... särskilt nattetid..
    Väntar tvillingar! 31+6 idag!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2012-01-02 13:06:03 följande:
    Du det kommer.... jag skulle vilja ha min lite mer inspänd... särskilt nattetid..

Hihi.... Har har den där härliga skinbiten längst ner som kom efter sonen. Sån bit man bara skulle vilja klippa av typ
  • Mabaja

Jag ska INTE sexa i slutet. Funkade inte att få igång nåt så bara dumt att ens tänka på saken. :) den här gången ska jag dock ränna på Ikea! Det resulterade i att slemmisen släppte två ggr med w och sista gången vi var dit drog det igång på natten. :)

Nu ställer jag mest "upp" när makens behov måste stillas. Själv slipper jag helst! Haha

• JoWiAn
    Mamma till W skrev 2012-01-02 13:42:48 följande:
    Jag ska INTE sexa i slutet. Funkade inte att få igång nåt så bara dumt att ens tänka på saken. :) den här gången ska jag dock ränna på Ikea! Det resulterade i att slemmisen släppte två ggr med w och sista gången vi var dit drog det igång på natten. :)

Nu ställer jag mest "upp" när makens behov måste stillas. Själv slipper jag helst! Haha

Som jag då.... Kroppen känns helt sexuellt död!
  • FruW

Nu har jag gjort något läskigt! Har ringt till Sahlgrenska där vi har tid för Ivf, o meddelat att jag är gravid.. Känns som om jag precis jinxat det!! :( som om det inte räckte ringde jag även till mvc, men utanför deras telefontid, som tur var!

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-02 16:36:10 följande:
    Nu har jag gjort något läskigt! Har ringt till Sahlgrenska där vi har tid för Ivf, o meddelat att jag är gravid.. Känns som om jag precis jinxat det!! :( som om det inte räckte ringde jag även till mvc, men utanför deras telefontid, som tur var!
    Jamen två jinx blir ju NOLL jinx ju!  Som i matte! Två negativa blir en positiv! Hjärta
  • Mabaja

Alltså, tycker ni inte att det varit oktober väldigt länge nu (vädermässigt)!?? Jag är så Depp så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Wilda har inte ens fått åka pulka. :( och övrigt ska vi inte heller prata om.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-02 18:20:10 följande:
    Alltså, tycker ni inte att det varit oktober väldigt länge nu (vädermässigt)!?? Jag är så Depp så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Wilda har inte ens fått åka pulka. :( och övrigt ska vi inte heller prata om.
    INstämmer. Blev inte ens dagsljus här idag ju.. och regnade underifrån....*brr*
  • plutten02

Vilken eftermiddag jag har haft... har legat pall i soffan sen jag och barnen kom hem från dagis/jobb... Jag misstänker foglossningar... Har så sjukt ont i ljumskarna och lite bak i nedre ryggen.... Kan det vara det?

Har fått jobba mycket idag på jobb då jag haft med en vikarie så man jobbar för två... Dvs. mer lyft och böjningar på ryggen... Borstar tänderna då står man som en kråka böjda ben och ryggen böjer man = värk i ryggen.
    När man ska dra upp byxor och trosor på brukaren så står man med böjda ben och ryggen böjd...

Även när man ger medicin genom peggen så sitter man på en pall med böjd rygg...

• MCT79

Sofy... för fan! I natt drömde jag att vi startade eget.... snöskottning i Hallonbergens centrum.. med spade! Nått bättre kan vi väl komma på?!??!

Väntar tvillingar! 32+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma