• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72

Grattis Havsklippan till fint digitalt test!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Tack soma!! Har du testat att lägga fröna i fil eller yoghurt, helt ok, o så dricker du vatten eller dryck till istället, mycket bättre!!

Försöker tänka att det kommer gå bra, hoppas ni har rätt!!

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2012-01-07 10:20:57 följande:
    Mimmi, det kommer gå bra på vul idag! Min bm sa förresten att det kommit nya rön om att man inte ska äta linfrö utan ta psylliumfrön istället (det ät ju så j-a vidrigt). Jag kör på hela katrinplommon, annars kan man ju testa katrnplommonpuré. Och ja, blåbär är stoppande.

Ja såna frö har jag med. Kallas loppfrö med eller nåt sånt. Liknar verkligen loppor utan ben Kräks
  • Dag och natt

Tack SoMa!

Lätt att tankarna vandrar iväg och plötsligt är man på förlossningsdagen.... Om man ändå var så långt gången! Man vågar ju inte ens tro på att det är möjligt.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Så var det över och jag orkade 60 min zumba. Innan jag åkte konstaterade både jag och mannen att "satan vilken ölmage jag fått"... Dvs, den har sjunkit både en och tre våningar. haha. Den börjar först nedanför revbenen. :) Kanske därför jag inte känner av nå jobbigheter med att andas (som nästan alla klagar på i slutet).

Nu har jag däremot plågsamt ont! Men det gör inget, maken kommer hem om nån timme så då kan jag dö i soffan de 5 min det tar innan W kommer och drar i mig!

Gick det som förväntat Mimmi? Har knodden växt på sig och gått från geleklump till bebis?    

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • FruW

Det gick inte den här gången heller. Hjärtat hade slutat slå.. Hatar det här!!

• Mabaja
    FruW skrev 2012-01-07 13:24:00 följande:
    Det gick inte den här gången heller. Hjärtat hade slutat slå.. Hatar det här!!

Men va f*n! Det var ju er tur nu! Jag beklagar! Blir det ivf för er nu?
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma