• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

snacka om att jag känner mig låst! lämnade in min telefon på lagning igår så sim-kortet ligger i plånboken!

har ju en iphone så kan ju inte direkt stoppa in kortet i nån annan tele heller. skulle bara ta 2-4 v innan jag får tillbaka den.. och sen har de mage att bli sura när de inte har nå nummer att kontakta mig på när den är klar! jag då? enda sätt jag kan kontakta folk på är ju att lära mig skicka röksignaler!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Cat79

Fy vad jag mår dåligt... trött, illamående.... Hittade mina band mot illamående/åksjuka så ska testa om dem hjälper. Sover dåligt då jag är konstant hungrig men ändå svårt att äta... Tur att Lovis är så nöjd o go så jag mellan varven kan slappa i soffan när hon leker.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-06 03:37:41 följande:
    snacka om att jag känner mig låst! lämnade in min telefon på lagning igår så sim-kortet ligger i plånboken!
    har ju en iphone så kan ju inte direkt stoppa in kortet i nån annan tele heller. skulle bara ta 2-4 v innan jag får tillbaka den.. och sen har de mage att bli sura när de inte har nå nummer att kontakta mig på när den är klar! jag då? enda sätt jag kan kontakta folk på är ju att lära mig skicka röksignaler!
    Ska jag hålla utkik mot Bålstahållet ifall du vill något då? ;)
    Cat79 skrev 2012-01-06 09:00:02 följande:
    Fy vad jag mår dåligt... trött, illamående.... Hittade mina band mot illamående/åksjuka så ska testa om dem hjälper. Sover dåligt då jag är konstant hungrig men ändå svårt att äta... Tur att Lovis är så nöjd o go så jag mellan varven kan slappa i soffan när hon leker.
    Låter inte roligt....  jag har haft tur och sluppit må såååå dåligt.
    Väntar tvillingar! 32+3 idag!
  • Mabaja

Cat: Jag mådde dåligt med Wilda... Den här gången har jag mått sååå mycket bättre så jag tror jag väntar en pojke! haha.

MCT: Håll utkik.. Jag kanske vill nåt! haha 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt

V 5+0 i dag Bara några dagar kvar till VUL... 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • JoWiAn
    Dag och natt skrev 2012-01-06 11:24:46 följande:

De går framåt!!!!Hjärta
  • Cat79
    Dag och natt skrev 2012-01-06 11:24:46 följande:
    Dagarna går... mår du bra? Jag mår inte bra....Jag får vänta några veckor till för VUL. Snart ska du få se att det är ett litet liv där :)
  • FruW

Havsklippan när har du Vul? Jag ska på koll i morgon kl 12, nervöst som tusan!! Är ganska övertygad om ett negativt besked :(

• Cat79
    FruW skrev 2012-01-06 12:31:28 följande:
    Havsklippan när har du Vul? Jag ska på koll i morgon kl 12, nervöst som tusan!! Är ganska övertygad om ett negativt besked :(
    Men du var ju på ett VUL nyligen som såg bra ut? Givetvis är allt fortfarande bra med liten i magen. Denna gång ska det bara gå vägen för er, både dig och Havsklippan!!! Hur mår du annars?
  • FruW

Jag gjorde ett Vul den 30, allt såg bra ut. Men jag har inga symptom alls längre, känner mig precis som vanligt :( läkaren var snäll o lät mig komma igen, såå skönt!

Önskar jag kunde släppa min oro o njuta istället, men det är så svårt!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma