• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Mct: kan vi inte försöka träffas en sista gång innan dina bebisar tittar ut?

• SoMa72

Var förresten oxå till BM imorse.

BT: 133/64 (måste vara världsrekord för mig, blir alltid så stressad att jag får högre, men mätning nr 2 blev bra)
    HB: 120 (var 119 sist), trots ett visst slarv med tabletterna, jag SKA skärpa mig.
    Socker: 6,4
    SF: 32 cm
    Hjärtljuden var fina, däremot trodde hon att bebben ev. låg i tvärläge nu, hon kallade in en kollega som inte vågade säga alls. Vi får väl se hur det ser ut nästa gång, då är jag i v 35.   

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

MCT vilken dramaqueen du är, allt för lite uppmärksamhet va? ;) (puss gumman!)

SoMa vilken v är du i nu? Tvärläge låter inte så skönt. Är den på väg att lägga sig med huvudet neråt?

Kram fina tjejer!

• SoMa72
    FruW skrev 2012-01-16 16:27:49 följande:

SoMa vilken v är du i nu? Tvärläge låter inte så skönt. Är den på väg att lägga sig med huvudet neråt?

Kram fina tjejer!

Hur har det gått för dig, gumman? Är du hemma igen? Kom det igång eller blir det en ny dos?

Jag är i v 33 nu, när jag var där för två veckor sen så låg ju ungrackaren med huvudet nedåt, men har ev. (de är ju inte helt säkra) vänt sig i tvärläge nu. 

Tusen kramar till dig! Hjärta   
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Hmm undra om Wilda försöker ge mig en pik här hemma? Först kommer hon med sin pappas skor och sen kommer hon med sina vantar och lägger i hans skor. :)

• FruW

Tack fina du!! Ja vi är hemma, men inget har hänt... Fått mer tabletter med mig, så vi får väl se. Ska ringa in i morgon o meddela hur det har gått.

Hoppas att busen din vänder sig rätt igen!

Kram

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-16 16:14:06 följande:
    Mct: kan vi inte försöka träffas en sista gång innan dina bebisar tittar ut?
    Men guuuud så dramatisk du är! "En sista gång" Upphör mitt liv sen?!  Cool  Självklart kan vi det. Om jag kan ordna liggande transport eller du ta dig hit. ;)
    FruW skrev 2012-01-16 16:27:49 följande:

Kram fina tjejer!
    You know it älskling. Puss! ;)
    Mamma till W skrev 2012-01-16 16:34:44 följande:
    Hmm undra om Wilda försöker ge mig en pik här hemma? Först kommer hon med sin pappas skor och sen kommer hon med sina vantar och lägger i hans skor. :)
    Gå nu ut med det stackars barnet Maria....
    Väntar tvillingar! 33+6 idag!
  • Mabaja

Mct: tänkte snarare att du får händerna fulla för ett tag framöver! :) liggande transport, haha du är ju för rolig! Vi kan komma till dig!

Sofy, vi ska hem till mct!

Räcker det inte att vi var ute med pulkan på vår enorma mängd snö när det regnade? Ska nog stranda lite i w:s rum så får vi se om hon stannar och leker eller drar. Haha

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-16 16:53:37 följande:
    Mct: tänkte snarare att du får händerna fulla för ett tag framöver! :) liggande transport, haha du är ju för rolig! Vi kan komma till dig!

Sofy, vi ska hem till mct!

Räcker det inte att vi var ute med pulkan på vår enorma mängd snö när det regnade? Ska nog stranda lite i w:s rum så får vi se om hon stannar och leker eller drar. Haha
    Ja vintervädret är fantastiskt....   Jag läste att du tänkte sanda hennes rum... det lär nog hålla henne upptagen ;)

Klart ni får komma... men jag pallar ingen längre stund.... so you know...
    Väntar tvillingar! 33+6 idag!
  • Mabaja

Mct: du får göra som pensionärerna "nej nu får ni åka hem för jag ska vila nu". ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma