• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

I dag kom första spyan! Åh vad jag inte har saknat just den biten kan jag säga... Hade hoppats att det skulle dröja mer, men jag får skylla lite på mig själv också för jag skulle ställa in GPS:en när vi åkte i bilen och det var tillräckligt för att jag skulle bli alldeles för illamående. Tack och lov för påsar i bilen!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Havsklippan; vänj dig! Min senaste kom nu i veckan! :)

• Dag och natt

Usch usch, och jag som är ny på mitt jobb också. Delar dessutom rum med en kille, hur ska jag kunna dölja det här? Jag tror att han får bli min bundsförvant där innan hela jobbet får veta....

• Dag och natt

I dag är det förresten en speciell dag, v 6+1 - två gånger tidigare har missfallen börjat denna dag. Gick på toa tidigare på fm idag och såg något blött i trosan - tänkte direkt att det var blod, men det var bara proggelen som hade kommit ut lite som det verkade. Vill gärna passera den här dan!

• FruW

Skickar en stor kram till dig havsklippan!! O snart är sen här dagen över ;)

• Dag och natt

Tack fina mimmi, många kramar tillbaka! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Jaa den är ju det! Och inget hände, helt otroligt. Tror ibland att den här graviditeten kan gå vägen.

• MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-15 10:39:09 följande:
    Jaa den är ju det! Och inget hände, helt otroligt. Tror ibland att den här graviditeten kan gå vägen.
    Härligt! Klart det ska gå vägen, 2012 har redan fyllt sin tilldelade kvot av skithändelser med råge!!

Här är en low-dag... hade besök igår hela dagen och var igång från 8-22... på fötterna konstant mer eller mindre. Bad bad bad idea. Eller...det var supertrevligt igår.. men idag... aj.

Dessutom har busfröna flyttat runt lite tror jag... har svimmat två ggr och kräkts ner badrumsgolvet en gång. före lunch! Bra jobbat!
    Bäckenet går åt två olika håll och har jag en suspekt huvudvärk som är misstänkt lik migrän fast ändå inte... har iofs klarat mig sedan v 15...

Igår fick jag iaf en stor mysig mrogonrock som blir perfekt vid nattmatningar sen, härliga raggsockor (vi har hemskt kalla golv) presentkort på bodyshop, en tub ansiktmask från samma ställe som har nån värmande effekt. Ska ha lite spa nån förmiddag tror jag...=)
    Å så fick jag en bakmaskin! Vi laddade den och tidsinställde den till i morse så klockan 8 i morse vaknade jag av ett piiiip och doften av nybakat bröd! Den varmhåller sedan brödet en timme så det fanns tid att vakna till, ta sig upp och klä på sig.
    Gott blev det!
    Väntar tvillingar! 33+5 idag!
  • Mabaja

Men mct! Du får tänka efter före i fortsättningen så du inte får sådana här dagar!

Själv oroar jag mig lite för morgondagen. Ny dos av järn och hittills har jag däckat 1.5 h efter dosen. Men imorgon har jag ingen backup som kan ta W eftersom Daniel kommer hem när w redan ska sova för kvällen. och sen har vi onsdagen när jag inte ens har en barnvakt. Men det får jag lösa i veckan. :)

En annan sak, positiv sak, järnet har börjat göra underverk- jag ser inte ut som ett vandrande lik utan har färg i ansiktet. :)

Fast idag är lite av en skitdag! Jag är så matt i kroppen att det känns som att benen ska vika sig samtidigt som jag har spring i benen. Var dock pigg när jag vaknade men nu vill jag bara sooova!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma