• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2012-01-26 11:09:31 följande:
    Skönt mct! Jag har alltid skrutit över att jag aaaaldrig åker på kräksjukan. Sen blev jag gravid med wilda. Och nu åker jag på det två ggr om året. :( var jättekul för ett år sen när w var bebis. Men då var det helg så Daniel tog henne och kom in när det var matdags. :) fast den här gången så får jag rodda själv och huset ser ut därefter (wilda har lekt på egen hand- igår var det städat).

Skönt att du mår lite bättre idag!
    Jag verkar också ha haft det nu, men en mildare variant, har sluppit att kräkas, men haft illamående, magkramper och sprungit på toa en hel del... idag är första dagen på jobbet den här veckan, är lite klen, har varken druckit eller ätit ordentligt på flera dagar.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • M I M M I

Ursäkta MCT, men hahaha! Du får sjunga för sig själv: how low can you go....

Natt och dag, vi har beräknat äggplock v 17, vet inte riktigt när jag får börja spraya, beror på mensen hur den kommer, men mars någonting tror jag...

Hoppas ni alla snart mår bättre, oavsett krämpor!

• Mabaja

Mct: det är därför man låter saker och ting ligga kvar på golvet! ;)

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-26 11:21:15 följande:
    Ursäkta MCT, men hahaha! Du får sjunga för sig själv: how low can you go....

Natt och dag, vi har beräknat äggplock v 17, vet inte riktigt när jag får börja spraya, beror på mensen hur den kommer, men mars någonting tror jag...

Hoppas ni alla snart mår bättre, oavsett krämpor!
    Tack för stödet my love! Ska sjunga den nästa gång! ;)
    Mamma till W skrev 2012-01-26 11:21:41 följande:
    Mct: det är därför man låter saker och ting ligga kvar på golvet! ;)
    Det var en bit skinka... kan se sambons min när den ligger intorkad på golvet som en bit avklippt förhud när han kommer hem....  Tyst
    Väntar tvillingar! 35+2 idag!
  • M I M M I

Hahahaha, skönt att du har humorn i behåll iaf, MCT, så länge den finns oroar jag mig inte för ditt förstånd ;)

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-26 12:27:43 följande:
    Hahahaha, skönt att du har humorn i behåll iaf, MCT, så länge den finns oroar jag mig inte för ditt förstånd ;)
    Näe humorn får inte försvinna... då kan man lika gärna sluta leva.... Glad
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-26 13:16:05 följande:
    Näe humorn får inte försvinna... då kan man lika gärna sluta leva.... Glad
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

Hahahaha! MCT du är ju oslagbar! Tycker synd om dig samtidigt som jag inte kan låta bli att skratta åt bilden jag får upp i huvudet! Du måste skriva ner såna här saker så du inte glömmer det så du kan berätta för tvillingarna sen.

Jag har varit ute och promenerat 1,5 timme nu och var så sjukt sugen på pizza så nu har jag ätit en halv! Det mesta jag har ätit sen i måndags! Gick utan problem men nu börjar det ta stopp.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-26 13:25:05 följande:
    Hahahaha! MCT du är ju oslagbar! Tycker synd om dig samtidigt som jag inte kan låta bli att skratta åt bilden jag får upp i huvudet! Du måste skriva ner såna här saker så du inte glömmer det så du kan berätta för tvillingarna sen.

Jag har varit ute och promenerat 1,5 timme nu och var så sjukt sugen på pizza så nu har jag ätit en halv! Det mesta jag har ätit sen i måndags! Gick utan problem men nu börjar det ta stopp.  
    Gott med pizza! Salt är något jag genomgående varit sugen på denna grav... medan sött inte lockat alls som det brukar.... därmed inte sagt att det inte lockat alls....  Skäms

Jodu alla blåmärken, skrapmärken och skavanker dokumenteras. Det finns bild när jag ligger på golvet med kräkpåse och kuddar efter någon alla mina svimningar...
    Allt ska sammanställas till en fin bok med titlen: "nej mamma är inte arg, hon är besviiiiken........."

Var det rätt Mimmi??  Cool
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma