• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-26 21:07:05 följande:

Tänkte bjuda på en magbild. Bli inte skrämda av ränderna bara!

V. 35+4

Ser ni att magen sjunkit? Har nu rumpan i navelhöjd sen några v tillbaka!

Fiiiin! Du har ju inte alls så mycket ränder som du sagt!
    Väntar tvillingar! 35+2 idag!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2012-01-26 21:10:24 följande:
    Fiiiin! Du har ju inte alls så mycket ränder som du sagt!

De syns inte lika mycket när magen är utspänd... däremot när degpaketet är på plats kommer jag gråta!
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-26 21:40:02 följande:
    De syns inte lika mycket när magen är utspänd... däremot när degpaketet är på plats kommer jag gråta!
    It's you and me hun! Mina är vackert röda sen graviditeten med Wilma - fortfarande. Inte lika starkt röda som när de var som värst men det har inte direkt blivit mycket bättre heller... Så var glad över era fina magar tjejer! Ränderna för den här graviditeten har inte ens hunnit komma.... Men - what to do. Jag vill ju ha barn!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Vi ser lite lika ut. Eller skulle nog om du hade fått gå tiden ut dag och natt med Wilma! Det är så jag försöker tänka, jag vill ju ha barn! Och det här är priset för mig!

• Dag och natt

Exakt Och för mig blev det lite vemodigt. Det är på nåt sätt ett starkt minne av hennes graviditet också så jag vill ha dom ärren med mig, men visserligen får de gärna blekas lite med tiden också.
    Visste att jag skulle få såna stora bristningar eftersom både min syster och mamma och mormor har haft det så det var mest en axelryckning när de började dyka upp (ganska tidigt) men jag tyckte det såg hemskt ut när de var riktigt röda, kunde inte riktigt föreställa mig det innan. Men så hade jag fullt upp med att spy så jag orkade inte bry mig så mycket om det ändå.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Igårkväll kom mannen hem och berättade "nu har jag köpt manliga nappar (babyblå med moln på) så nu måste det bli en pojke".

• KMW

Det finns svarta nappar på HM. Säljs i tvåpack med trycket I

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-27 06:30:57 följande:
    Igårkväll kom mannen hem och berättade "nu har jag köpt manliga nappar (babyblå med moln på) så nu måste det bli en pojke".
    Gud vad spännande! :D
    Väntar tvillingar! 35+3 idag!
  • MCT79

Idag har jag exakt en månad till BF.... om MAX 4 veckor är dom här... och jag fattar det fortfarande inte! :)

Väntar tvillingar! 35+3 idag!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-27 10:38:23 följande:
    Idag har jag exakt en månad till BF.... om MAX 4 veckor är dom här... och jag fattar det fortfarande inte! :)

Shit!!! Nej, vem fattar nåt egentligen? Jag har ju visserligen några veckor mer än du, men ändå... Galet!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma