• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2012-01-27 10:38:23 följande:
    Idag har jag exakt en månad till BF.... om MAX 4 veckor är dom här... och jag fattar det fortfarande inte! :)

HÄFTIGT!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har 107 dagar kvar. Helt galet... Jag väntade nyss på ÄL..  
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2012-01-27 11:05:29 följande:
    HÄFTIGT!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har 107 dagar kvar. Helt galet... Jag väntade nyss på ÄL..  
    Det går vansinnigt fort efter ett tag... det tror man ju inte i början om man säger så....
    Väntar tvillingar! 35+3 idag!
  • Dag och natt

Men gud det är ju helt otroligt MCT! Efter allt kämpande och lidande och jävulskap så ska du få TVÅ om max fyra veckor! Haha jag diggar din morgon skarp förresten

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-27 11:24:25 följande:
    Men gud det är ju helt otroligt MCT! Efter allt kämpande och lidande och jävulskap så ska du få TVÅ om max fyra veckor! Haha jag diggar din morgon skarp förresten
    I knoooow... undrar när jag fattar.... när de kommer ut? När vi kommer hem? När de tar studenten?!

Ja eller hur.... han var inte så sugen på att småprata kan man väl säga...."Malin?"  "ja...?"  "skriv på här"  *gone*

Jag tror jag drömde något för jag var helt övertygad om att det var sambon som ringde på dörren...varför han nu skulle göra det...
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-27 11:27:52 följande:
    I knoooow... undrar när jag fattar.... när de kommer ut? När vi kommer hem? När de tar studenten?!

Ja eller hur.... han var inte så sugen på att småprata kan man väl säga...."Malin?"  "ja...?"  "skriv på här"  *gone*

Jag tror jag drömde något för jag var helt övertygad om att det var sambon som ringde på dörren...varför han nu skulle göra det...
    Hahaha ja jag har gjort något liknande en gång! Eller snarare så att jag skulle överraska mitt ex med nån sexig miniklädsel, han skulle komma hem närsomhelst och så ringde det på dörren och jag trodde självklart att det var han och öppnar den ... Hahaha! Jag har ingen aning om vem det var förutom att det var en man, jag slängde igen dörren så fort jag nånsin kunde och vägrade öppna den mer....

Haha!! Och jag drömde att min sambo sagt att han ska sluta halv ett idag. Det känner han inte till säger han.

Jag hade tänkt gå till jobbet idag men jag var så fruktansvärt trött och mådde lite dåligt (av min sambos andedräkt haha, nu börjar superkänsliga näsan komma igång) så jag somnade om istället. Jag får samla krafter till nästa vecka. 
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-27 11:34:21 följande:
    Hahaha ja jag har gjort något liknande en gång! Eller snarare så att jag skulle överraska mitt ex med nån sexig miniklädsel, han skulle komma hem närsomhelst och så ringde det på dörren och jag trodde självklart att det var han och öppnar den ... Hahaha! Jag har ingen aning om vem det var förutom att det var en man, jag slängde igen dörren så fort jag nånsin kunde och vägrade öppna den mer....

Haha!! Och jag drömde att min sambo sagt att han ska sluta halv ett idag. Det känner han inte till säger han.

Jag hade tänkt gå till jobbet idag men jag var så fruktansvärt trött och mådde lite dåligt (av min sambos andedräkt haha, nu börjar superkänsliga näsan komma igång) så jag somnade om istället. Jag får samla krafter till nästa vecka. 
    Hahahah! Undrar vad den som ringde på ville?
    Jag hann ju aldrig öppna dock... vi har ett fönster bredvid dörren som han kikade in genom. Jag tvärvände i sovrumsdörren men det var ju liiite sent...haha!
    Måste säga att han väntade tålmodigt under klädselprocessen dock! ;)
  • Dag och natt

Hahaha han har nåt att berätta på jobbet idag  

Jag undrar också vem det var som ringde på, vi hade ingen sån där tittglugg så jag kunde inte kika innan. Var ju student så det var säkert Radiotjänst eller så.  

• Mabaja

Mct: Jag förstod först när Wilda var tre mån att hon kommer inte försvinna... Innan dess var jag ju bara barnvakt! Hoppas dock på att slippa känna "barnvaktskänslan" den här gången. Nu ska jag bara få in i mitt huvud att jag har en dotter, Wilda... och att jag har barn! haha. Wilda är ju min tjej ju! Min dotter och mitt barn låter fortfarande helt galet i mina öron.. Hon är 15.5 mån nu! haha

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt

Alltså de här graviditetshormonerna.... Jag sitter alltså och gråter över att sossarna väljer partiledare just i detta nu. Jag är inte ens sosse haha. 

• M I M M I

Hahaha, sorry dag o natt, men det där var riktigt roligt!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma