• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt
    Cat79 skrev 2012-01-29 13:08:20 följande:
    Mamma till W: Hur mår du idag efter utgång igår? Hur är det med lillan? Hoppas det är ok idag.

Imorgon är det VUL och är nervös.... Ska ta med mig Lovis för om det är negativt besked så har jag henne där att krama extra!

Hoppas ni andra mår bra med era stora/små magar :) KRAM
    Håller tummarna stenhårt Hur mår du annars? Kram!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Liberté

Jag har också haft mycket växvärk, ffa i nedre delen av magen- har  fortfarande det och är i v 23 nu.

Har gjort 3 inköp till bebisen idag, 2 velouroveraller och en tunn åkpåse i fleece Kan verkligen inte hålla mig Ikväll åker bebiskläderna ner från vinden!    

• Cat79

Dag och Natt: Tack! Mår mycket bättre nu men är trött.... Mådde illa de första veckorna och det var så jävligt. Hur mår du? Kram på dig.

• KMW

Lycka till imorgon Cat. Rapportera när du får chansen.
    Kram

• Dag och natt

Cat: Ja visst är man trött Jag mår illa till och från, hade en sekvens senast igår men idag är det bättre. Har inskrivning hos BM på torsdag! Det känns bra - för ett tag sen kändes det så himla avlägset och att vi aldrig skulle komma dit. Vilken tid är ditt vul? Ska tänka på dig då.

Liberté: Åh vad roligt med nya inköp. Vet inte när jag ska våga köpa något, är lite sugen men min sambo blir så ledsen i ansiktet när jag säger det för han vågar inte ta ut nåt i förskott, så jag får nog vänta tills halva graviditeten har gått. 

• Mabaja

Förresten. Plockade fram måttbandet igår. Där jag är som tjockast är jag lika stor som jag var med wilda på bf. Under bhn och "midjan" är jag som i v 21 med w. Hmm, undra om magen har annan form denna gång! :)

Cat: wilda mår bra idag trots blåslagen. Är ute med pulkan. :) med en liten hockeypaus just nu. Har lånat hjälm så den sitter på även i hockeyhallen. Haha

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 14:06:02 följande:
    Förresten. Plockade fram måttbandet igår. Där jag är som tjockast är jag lika stor som jag var med wilda på bf. Under bhn och "midjan" är jag som i v 21 med w. Hmm, undra om magen har annan form denna gång! :)

Cat: wilda mår bra idag trots blåslagen. Är ute med pulkan. :) med en liten hockeypaus just nu. Har lånat hjälm så den sitter på även i hockeyhallen. Haha
    Vad har du för midjemått nu då? Säg du så säger jag... ;)

Sovit mera... ätit lunch...avvaktar...
    Väntar tvillingar! 35+5 idag!
  • Mabaja

Vid naveln där jag är som störst är jag 122 cm. Midjan typ 98 och under bhn 90.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 14:14:27 följande:
    Vid naveln där jag är som störst är jag 122 cm. Midjan typ 98 och under bhn 90.
    naveln 127 cm.... midjan nästan samma.. 125,,, under bhn 92... =)
    Väntar tvillingar! 35+5 idag!
  • Dag och natt

Jag har så fnasiga läppar nu, är det nån som har nåt riktigt bra supercerat som kan rekommenderas?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma