• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cat79

Dag och natt: Imorgon kl 10,30 ska jag på VUL och gå det bra där så blir det inskrivning ons.

• MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-29 14:24:50 följande:
    Jag har så fnasiga läppar nu, är det nån som har nåt riktigt bra supercerat som kan rekommenderas?
    Jag är beroende av nuevas....  försvarets hudsalva är det många som gillar...
    Väntar tvillingar! 35+5 idag!
  • plutten02

I morgon 12.30 är det dags för stora ul . Hoppas bebisen hhar vuxit. Jag fick ju gå över till natten och jobba och allt känns mycket bättre nu. Man arbetar ca 2 timmar sen sitter man och småslumra hela natten. Så jag hoppas jag kabel jobba ny till 1 maj då jag tänkt söka hp från.

• M I M M I

Jag har Elisabeth Arden eight hour cream, lite dyr, men dryg o jättebra!

• Mabaja

Mct: då är du inte mycket större fast du väntar två. :)

Dag och natt: locobase repair är min dunderkur! Kan smörjas på allt!

• JoWiAn

Jag ska ju inte skriva ut mitt midjemått haha

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • Mabaja

Så nu har vi varit i pulkabacken. Tom jag klämde ner mig i en pulka. Åkte en gång själv faktiskt men backen var vääääldigt lång att ta sig uppför. :)

Sen sprang jag ner för backen en gång med W också så hon fick testa hur det var. I övrigt så fick hon åka med sin morbror. :)

Nu är dock denna gravida mamma väldigt trött i fogarna! Förvärkarna jag fick försvann lagom till att vi satte oss i bilen!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 15:54:48 följande:
    Mct: då är du inte mycket större fast du väntar två. :)

Dag och natt: locobase repair är min dunderkur! Kan smörjas på allt!
    Nope... jag tror dock jag har mer mage uppåt än vad du har? Den tar mycket plats på längden sas... haha!
    Cat79 skrev 2012-01-29 14:28:41 följande:

Dag och natt: Imorgon kl 10,30 ska jag på VUL och gå det bra där så blir det inskrivning ons.

Oh håller tummarna!! Solig
    Mamma till W skrev 2012-01-29 16:00:17 följande:
    Så nu har vi varit i pulkabacken. Tom jag klämde ner mig i en pulka. Åkte en gång själv faktiskt men backen var vääääldigt lång att ta sig uppför. :)

Sen sprang jag ner för backen en gång med W också så hon fick testa hur det var. I övrigt så fick hon åka med sin morbror. :)

Nu är dock denna gravida mamma väldigt trött i fogarna! Förvärkarna jag fick försvann lagom till att vi satte oss i bilen!
    Du är inte klok... jag hasade mig ut och så monterade vi isofix fästena i bilen... lär ju bli trångt att sitta emellan där bak...
    Funkar det inte får vi bita i det sura och koppla ur airbagen fram till onödiga pengar...
  • Mabaja

Mct: jo min mage är väldigt låg! Med w var jag mer rund framtill fram till bf+7 och sen sjönk den till den form jag har nu. Den här gången sjönk magen i v 33. :)

Jag är lite galen men ville ge w en rolig eftermiddag efter gårdagens olycka. Nu är jag dessutom hos pappa så då hjälper mina syskon mig så då kunde det bli lite pulkaåkning. :) och kul har hon haft!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 16:16:30 följande:
    Mct: jo min mage är väldigt låg! Med w var jag mer rund framtill fram till bf+7 och sen sjönk den till den form jag har nu. Den här gången sjönk magen i v 33. :)

Jag är lite galen men ville ge w en rolig eftermiddag efter gårdagens olycka. Nu är jag dessutom hos pappa så då hjälper mina syskon mig så då kunde det bli lite pulkaåkning. :) och kul har hon haft!
    Låter härligt med pulka! =)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma