• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt
    Liberté skrev 2012-04-13 11:21:15 följande:
    Min är på väg ut om några dagar
    Åååh vad kul!! Vilken vecka är du i nu?
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 18+
  • Javisst

Jag fick lite andan i halsgropen när Dag och Natt skrev att jag var nästa på tur, men blev lättad när Liberté skrev att hon var före  Hur går det för dig L?

Vilka fina tester Odd! Jag tycker jag var duktig som bara testade två gånger (en med sticka och sedan veckoindikator), men det är nog mer för att testerna var slut än något annat Det är ju så roligt att se ett positivt resultat! 

Var hos BM idag för att mäta magen och denna gången hade den växt iaf en cm på drygt 1½ vecka (nu 33 cm). BM ville dock se så att det fortsätter växa så ska dit igen om en vecka igen.

Vaknade inatt av en rejäl smärta i hela magen och runt om, men det gick över efter ett par sekunder. Undrar var det var Obestämd  

Åh, det är så roligt att tråden har fått "liv" igen {#emotions_dlg.flower}  

Gravid vecka 33, bf 4 juni.
  • KMW

Fina maken kom hem med 20 långskaftade rosor idag. 10 för Ted och 10 för bebisen i magen. Kärlek!!

• M I M M I

Åh vad fint kmw!! Hoppas jag kan få joina er och hänga med hela vägen snart!

• KMW

Håller alla tummar och tår Mimmi. Nu är det banne mig din tur...

• M I M M I

Tack kmw! Ja, jag är nog ensam kvar är jag rädd.. :(

• KMW

Okej, nu är det officiellt. Jag har redan börjat nojja. Jag känner mig inte ett dugg gravid och önskar att jag kunde minnas när jag fick symptom förra gången.
    Tycker redan att tiden går vansinnigt långsamt och fattar inte hur jag ska klara att vänta tills det är dags för ul.
    Å då är det bara två dagar sedan jag plussade. Så bra tålamod har jag...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma