• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Dag och natt: förstår exakt både dig och din sambo! Vi är också samma fast tvärtom, jag vill helst inte berätta något för nån, medan min man tvingade sig till att berätta för föräldrarna direkt och han berättade för sin chef redan v 7! Satte nästan maten i halsen när han sa det, men jobbmässigt rör vi oss inte i samma kretsar, så han får väl göra som han vill.. Känns jobbigt för mig, men jag kan välja att inte träffa någon från Mats jobb förren jag är redo.. Antar att det är extra känsligt innan RUL nu också.. Håller enorma tummar för er, tror verkligen det ska gå bra!! :) kram!

• Cat79

Dag och natt: Jag här helt övertygad om att denna gång går bra och jag håller tummarna för er. Vet precis känslorna innan RUL, förväntansfull men livrädd. Min sambo ville inte heller berätta för sina nära innan RUL såg bra ut så det är inte så konstigt när man har en sån bakgrund som vi.

Stor kram till er och njut av att se lilla livet imorgon Hjärta

MCT79: DIna små är ju för söta. Tänk att du har två att gosa med :)

• Dag och natt

Ska be läkaren att vara noggrann med att förklara allt han ser och inte sitta tyst men jag tror inte jag behöver det. Han är så bra och borde komma ihåg oss litegrann iaf och veta hur viktigt det är att vi får veta allt. 
    Skönt att man kan gå och lägga sig snart så det bara är sömn emellan fram till ultraljudet...!
    Meddelar er i morgon...! Kram! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 19+
  • M I M M I

Jag tänker också på dig i dag, natt och dag. Vilken tid ska ni vara där? Då håller jag mina tummar extra hårt!

Stor kram

• MCT79

Här håller vi 6 tummar! Det kommer gå toppen! Hoppas du får några bra bilder också!

~ Hannes & Freja 120208 ~
  • Dag och natt

Inga bilder blev det men allt såg BRA ut!!! Han tittade jättenoggrannt in i minsta blodkärl och förgreningar, allt allt allt. Han är så bra, förklarar allt för oss! Phu!! Jag tror det är en pojke men frågade inte. Såg mkt misstänkt ut när han tittade mellan benen Åh vad jag är avslappnad nu...

• Dag och natt

Han sa förresten 11 sept, dvs 18+6 idag, istället för 19+0 enl senaste UL.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma