• KMW

Plus igen efter mf/ma

Kram Mamma till W!

Jag är också ynklig idag. Trött, ont överallt, mycket sammandragningar och dessutom en halvtimme med förvärkar som kom varannan, var tredje minut och satte sig bak i ryggen. Hade inget sånt när jag väntade Ted...
    Vill bara att dagen ska ta slut så att jag får gå och lägga mig. Kvart i sju är lite väl tidigt va?!

• KMW

Totalt omotiverad och ofokuserad på jobbet. Sitter och tänker på barnafödande, shopping, julmat och julbak istället.
    Hur har ni det en dag som denna?

• KMW

Jobbar nästa vecka också, men sen är det slut. Ni vet hur det är när man ser mållinjen, då börjar man räkna ner och så går tiden ÄNNU långsammare.
    Inga mer förvärkar, bara vanliga sammandragningar. Däremot börjar det kännas att bebis ligger långt ner. Det är riktigt oskönt att gå ibland och bebben verkar använda blåsan som boxningsboll. I övrigt mår jag bra dock, så jag ska inte klaga.

Spännande med flytt Acure, men jag förstår att det känns tufft att flyttpacka.
    Hur går det annars med dina förlossningsdemonerr?

• KMW

Lilla Bolla; jag vågar nog nästan säga att vi är FL's bästa gäng. ;)
    Flera av oss har hängt ihop i nästan tre år och det finns även en sluten grupp som fortsättningstråd till denna.
    Häng gärna kvar, och lycka till på din väg mot plusset!

• KMW

Bilskrälle!! Bytte drivrem, bromsskivor, bromsklossar och ok för några veckor sen. 8000 kr! Roligare kan man ju ha.
    Hoppas du kommer till rätta med dina demoner Acure! Att trycka undan allt blir nog heller inte bra i längden...
    Kram

• KMW

Vi använder också bilen väldigt sällan. Bor mitt i centrala Gbg och har egentligen bara bilen för att jag mer eller mindre krävde det när vi fick barn. Ville inte känna mig isolerad när jag var föräldraledig.
    Men med facit i hand så skulle vi nog klara oss väldigt bra utan.
    Vi använder bilen typ en gång i veckan, ibland ännu mer sällan. Oftast är det för att åka och handla....

• KMW

Aj då mamma till W. Ja, det låter onekligen tidigt.

Nån som har hört nåt från Pixerpie? Måste börja närma sig bf där nu va?!

• KMW

Ja, har inte hört nåt från henne på ett tag.
    Hur går det för dig med allt Lisa?

• KMW

Många grattiskramar Pixerpie! Undrade just var du hade tagit vägen.
    Ta hand om er nu och njut av nya tillskottet så ser vi fram emot att höra mer senare.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma