• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Jag håller alla tummar för dig idag, mamma till W! Vilken tid skulle du dit?

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2012-11-05 21:46:05 följande:
    Tack! Känner mig så fruktansvärt neggo, som att jag redan gett upp!

Tummar och tår! Vilken tid ska du dit? Kram!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
  • Mabaja

10.30! Skönt med tidig tid iaf! Går det åt pipan har jag iaf annat att tänka på, W2 har jordens ögoninflammation och jättesnorig.. Så vi kommer behöva sova en stund innan w1 ska hem från dagis! :)

• SmåBustroll

Håller Tummar och tår, mamma till W!!

• Mabaja

Tack! 90 min kvar nu. Min syrra kommer om en halvtimme och ska få ta hand om lilla w... De följer med men väntar utanför, vill inte att hon ska bli ledsen när jag blir undersökt så då är det skönt med lite hjälp. Nu när hon är lite sjuk med så vill hon ha ännu mer uppmärksamhet än vanligt!

• LisaVäntar

Håller tummarna!!!

Småbustroll: vad snabbt det går, snart är det ju dags! bara lite jul som ska firas sen är det bebisdags det är nog inte lönt att tänka på vädret än! Har du haft okomplicerade förlossningar innan så du skulle kunna få föda hemma? Hade gärna testat det om jag hade fått, tror det är mycket lättare att slappna av hemma..

Tack Cat!

• SmåBustroll
    LisaVäntar skrev 2012-11-06 09:29:27 följande:
    Håller tummarna!!!

Småbustroll: vad snabbt det går, snart är det ju dags! bara lite jul som ska firas sen är det bebisdags det är nog inte lönt att tänka på vädret än! Har du haft okomplicerade förlossningar innan så du skulle kunna få föda hemma? Hade gärna testat det om jag hade fått, tror det är mycket lättare att slappna av hemma..

Tack Cat!

Ja vädret är nog egentligen helt onödigt att tänka på nu... Har en flytt också vi skall klämma in nu i november, sen jul, sen bebis
    Har haft en förtidig födsel där det var fint att vi var på sjukhuset, och en enkel komplikationsfri. Inte heller använt mer än lustgas vid förlossningarna. Men tror inte jag får planera hemmafödsel pga första där E behövde en hel del extrahjälp för att komma i form. Men vill nog helst föda på sjukhus, liksom för säkerhetsskull   Fast hellre hemma är i bil. Får nog lägga lite paralella planer utifallatt
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma