• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Lisaväntar: jo jag vet att brunt är gammalt! Vi har inte haft sex på länge, har två barn som vägrar sova i egen säng lagom till att vi lägger oss... Det enda jag gjort med "den nedre regionen" är att jag körde spinning igår...

• LisaVäntar

Hoppas att det inte blir mer, då känns det ju ändå lite lovande... Jag hade bruna flytningar flera veckor mellan typ vecka 6 och 9 denna gången!

• Mabaja

Jag har haft rosa för ett par v sen och den här v brunt. Ska ringa gyn imorgon och fråga om att komma in. Var till bm i fredags och sa att jag inte trodde att det ska gå vägen...

• LisaVäntar

Vad sa hon då? Vilken vecka är du i nu? Håller tummarna för dig, hoppas du får komma in och kolla, det är så jobbigt att inte veta!

• Mabaja

8+0.. Nej hon sa det gamla vanliga. "Det går inte att påverka"...

• Mabaja

Det är skitkul att först oroa sig för mf samtidigt som höstens första influensa härjar i kroppen! Imorgon ska jag börja jobba 1 dag/v... Passande timing

• Leeroy

Här är en som plussade igår & i morse efter ett MA julen 2011. Måtte detta gå vägen :) Hur går allt för er andra

• Odetta
    Leeroy skrev 2012-11-04 18:42:14 följande:
    Här är en som plussade igår & i morse efter ett MA julen 2011. Måtte detta gå vägen :) Hur går allt för er andra

Grattis och välkommen hit
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ www.mindoula.nu
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma