Plus igen efter mf/ma
Jag tog ett nytt test idag bara för att jag ville kolla om det var starkare eller svagare. Borde det blivit ännu starkare nu? Bild finns i galleriet. Kanske är det bäst att sluta testa så man inte nojar upp sig...
Pancakes- Japp nu ska vi vara glada =) symptomen kommer säkert tids nog och då önskar vi att vi inte hade dem ;) Jag var som sagt väldigt orolig när jag plussade sist och var helt förstörd så nu ska jag försöka att hoppas på att denna gången ska det gå bra! Påminn mig om detta ;)
Jag hade grav test hemma som mäter Hcg så det var dem jag använde. Har du bokat tid hos BM ska du ta några tidiga VUL? Mitt BF är nu på 5 aug jag lade in på nytt efter det datum då jag troligen hade äl. Så nu är du ännu några dagar före mig pc. ;)
När jag var inne hos läkaren sist med senaste mf så lovade han mig regelbundna VUL. När gjorde ni andra VUL?
Tänker inte vaccinera mig! Förra året vid min första graviditet så var det så mycket snack om vaccinera eller inte och när/om/hur/varför man skulle vaccinera sig när man var gravid. Jag gjorde det och nu har ju "svinishysterin" ebbat ut. Så nej ingen vaccinering här inte!