Plus igen efter mf/ma
Smyger in här från barntråden... Gravid i vecka 4+3-. Liiiiite svårt att ta in detta
Två barn sen innan med ett mf mellan dem. Fick tid för VUL 8e juni. Spännande och nervöst!
Smyger in här från barntråden... Gravid i vecka 4+3-. Liiiiite svårt att ta in detta
Två barn sen innan med ett mf mellan dem. Fick tid för VUL 8e juni. Spännande och nervöst!
Tack
Vad kan ni om träning och graviditet här inne förresten? Har nyss börjat träna och tränar bodypump och lite Zumba. Hade mkt sammandragningar vid aktivitet/stress med bägge barnen... Men koll av tappen visade inte på påverkan. Köra på som vanligt/det jag orkar i vart fall första trisemestern?
Var lite här och sen i vänta barn-tråden för ca två år sen. Fick ett mf när vi jobbade på lillebror som var lite svårproducerad. Hade annat nick då. Hade lite fl paus en stund också.... Nu kom denna grav som en glad överraskning
hoppas den fortsätter så!
Massor av lycka till Lisa idag!!!
Härligt Odd
Grattis till bra värden!
Här börjar trötthet och lätt illamående och lite huvudvärk smyga sig på som grädde på moset till hormoner högt och lågt
Får hoppas illamåendet bliir hyfsat lindrigt och lika kortvarigt som tidigare. ¨Den 8e juni skall jag få se den lilla bönan. Hoppas den har det bra. 7+0 då om jag inte räknat som en kratta. Ser allt bra ut då så skall jag ringa BM för inskrivning.
Ok, nu postade jag innan jag var klar
Det är bra för magen men jag tycker lite synd om alla som dricker det eftersom det inte smakar mums. Stödstrumpor är därmot helt underbart
Testat Jobsts opaque? De är tighta och sköna i modellen! Mabs i bomull gillar jag inte.... Man blir randig.
Ja det känns lite som en evighet, men samtidigt som ganska snart med VUL den 8e.