• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Har inte varit inne på några dagar och shit vad tråden varit annorlunda... Nu hoppas jag att vi vänder denna tråd till positivt tänkande och stöttar alla så gott det går! När man hamnat här så ska det bara gå vägen Hjärta

Snart är våren här och det betyder lite mer värme samt ännu fler bebisar Flört.

Lovis är ca 7 veckor nu och blir bara mysigare och mysigare. Nu är även leendet här och det får en gråtfärdig.

KRAM på er alla!

• Cat79
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 09:21:30 följande:
    Grattis till Lovis på 7 veckor idag och hihi idag är Elias 11 veckor
    Detsamma Elias som är 11 veckor! Dem blir ju bara goare och goare...Flört
  • Cat79
    Pancakes skrev 2011-02-23 09:39:10 följande:
    Oj, vad tiden går! Grattis till Lovis 7 veckor och Elias 11 veckor :)
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Cat79
    Dag och natt skrev 2011-02-23 14:59:09 följande:
    V 22-23 när vi väl avbröt graviditeten. Fick veta att graviditeten inte var frisk på RUL. Ja du det var och är en mardröm... men på nåt underligt sätt orkar man gå vidare. Viljan till att skapa ett nytt liv är starkt!
    Du vet att jag tänker på dig och finns att maila om du vill ventilera tankar och funderingar då jag vet hur du känner dig {#emotions_dlg.flower} KRAM
  • Cat79

sofy: För mig startade stora värkar direkt och när jag kom till förlossningen gick slempropp och vattnet samt så var jag ju helöppen vid första undersökningen. Var ju hemma ca 3 h i första skedet. Hoppas din pojk stannar till mars i alla fall, alla gram och dagar är bra för honom.

marlyn: Hoppas så att ditt frö är här för att stanna. Lycka till på VUL.

Min Lovis har åkt på sin första förkylning, stackars liten men hoppas det inte blir värre.

Kram till alla er andra både ni som mår bra och mindre bra.

• Cat79

sofy: Jättesnygg vagn! Idag är den tom men snart ligger din lille son där och myser Hjärta

• Cat79

sötfilur: Om jag vore du hade jag köpt 1 paket Pampers nr 1 (2-4 kg) och 1 pkt Lobero nr 1. Vänta med nr 2 då det lätt kan läcka om dem ej sitter ordentligt. Vi har precis börjat med nr två och då väger Lovis knappt 5 kg.

• Cat79

maria204: Underbart set du gjort, duktig du är! Skulle med vilja kunna se men kan ej.

• Cat79
    Muffe skrev 2011-02-27 10:31:16 följande:
    Shit vad man boar! Nu fick jag ett ryck och skulle bara städa lite i köket, men det har slutat med att jag rivit ur alla skåp och tokrensar och slänger massa bunkar, kastruller osv.. haha!
    Passa på medan du orkar :) Som sagt köp bindor plus eller bindor natt med vingar. BB har stora bindor till dig men när du åker hem kanske du vill ha en mindre variant beroende på hur mycket du blöder.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma