• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Bjuder på en bild på Lovis 1 månad idag! (visste inte om jag skulle lägga den här eller i andra tråden m blev här)
  • Cat79
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-01 11:42:34 följande:
    Va fin hon är din lilla Lovis! Lääängtar efter min plutt ännu mer nu ju!
    Tack, inte så lång tid kvar nu :)
  • Cat79
    Odetta skrev 2011-02-01 12:46:54 följande:
    inspirerad av Cat

♥ Vidar ♥ (11 dagar gammal)

Godingen Vidar :) Hoppas ni alla mår bra!
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-02-02 18:26:39 följande:
    Sorry Cat, hade ett ögonblicks förvirring där...
    Vadå förvirrad? :)
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-02-02 22:58:11 följande:
    Cat; råkade ge dig en komplimang för Odds fina pojkar... ;)
    Flört
  • Cat79
    Havsklippan
    Glad jag är att se dig här igen. Vet precis vad du har gått igenom och ni verkar med har klarat denna tragedi bra. Man har inget val än att vara stark och skönt att ni har så mycket stöd för det behövs (behövs även vid nästa graviditet). Fint av er att ni tog kort o s v för det känner även jag att man har de minnet och som sagt visst är änglarna så fina utanpå men sen så trasiga invändigt.

Sänder dig varma kramar och hoppas att du är här med ditt plus inom kort!
  • Cat79

Havsklippan: Du är alltid välkommen att maila när du känner dig redo och om du vill ventilera (gäller ju även när du är gravid då det kommer vara en hel del oro för dig...). Jag minns att skriva om det som hänt hjälpte mig jättemycket samt prata mycket om min ängel till mina vänner/fam o s v. Jag hade ingen kontakt med små änglar men däremot var jag aktiv i änglaforumet här på familjeliv, kan varmt rekommendera.

Hoppas så att det var en nidblödning och att ni lyckats, håller tummarna Flört. En stor KRAM

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-02-06 17:31:39 följande:
    Puh, äntligen hemma efter en helg hos mina föräldrar. Lillfisen har varit fantastisk i bilen. Stannade en gång på väg dit, och nu på hemvägen sov han hela tiden, 3 timmar. Plutten då... Nu vill mamma bara pussa på honom hela tiden...
    Hoppas ni haft en bra helg. Grattis (antar jag) 2-barnsmamma till mensen...
    Kram på er!
    Så duktig Ted var :) Mysigt att åka bil!

Säger som Kajsalisa, Grattis till mens 2-barnsmamma
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma