• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten: Skönt att du snart få gå hemma och bara boa in dig innan bebis kommer. Typiskt med köket... drygt när det aldrig blir klart.
    Sötfilur: Jag slutade på + 11 kg i 40+0 (39+6) och har nog gått ner det mesta, lite kvar på magen men framöver behövs musklerna som även Kajsalisa skriver. Nu blir det lite promenader och senare sen får det bli lite styrka + promenader.

• Cat79

Odd: Fina killen. Ska bli kul att höra vad det blir för namn så småningom.
    Sötfilur: Titta runt lite på amningskuddar, sök på nätet, blocket o s v. Jag tycker att den är helt ok men jag hade inte gjort hur mycket som helst. Min mamma köpte min på loppis och då var den ny samt går det ta av tyget och tvätta.
    Sofy: Gud vad skoj med 3D UL, nyfiken?
    Påvägmotsyskon: 3 veckor redan och min är ju ca 3,5 vecka, tiden går fort o de växer... Hoppas du piggat på dig från allt.

• Cat79

sofy: Fina killen i magen, måste kännas underbart efter idag. Kram på dig.

• Cat79

färnevik: Förstår att det är blandade känslor på den dag du fick missfall förra året. Jag fick mitt MA konstaterat 23 jan o skrapades 25 jan -10 och idag sitter jag här med min underbara dotter. Jag är så glad att ni försökte igen efter sista missfallet då du snart sitter med din son eller dotter Flört KRAM

• Cat79

Sötfilur: Underbart med endast 2-siffrigt kvar nu! Jag längtar med till våren men samtidigt inte då Lovis blivit så stor då.

• Cat79

Kajsalisa: Ja Happinness har inte varit här på ett tag, säkert fullt upp med annat.
    Odd: Impad av dig men som sagt bara njut av dina pojkar o tänk inte på alla måsten.... sitt framför TV-n nu och bara mys....

Nu vaknar lillan och vill ha mat. Kram så länge

• Cat79
    acure skrev 2011-01-29 13:39:57 följande:
    Idag är det beräknad förlossning för vår första graviditet. Känns sorgligt men skönt att det ändå finns en annan bebis i magen att fokusera på och som kommer snart, bara 34 dagar kvar till BF och jag fattar fortfarande inte att jag ska bli mamma. Känns helt overkligt.
    Förstår att det är lite blandade känslor men som sagt nu har du snart din underbara bebis här och han eller hon skulle ju inte kommit till världen snart om det kan vara någon tröst. Det är lite overkligt när man har sin dotter/son här men även fullt så verkligt :) Kram på dig.
  • Cat79

Lallan: Kul att du tittade förbi. Vilka underbara tvillingar du har, kan tänka mig att det är fullt upp hemma. Kram

brunatofflor: Beklagar att din första graviditet slutade så illa (har också varit med om liknande). Grattis till din nya graviditet. Här i denna tråd får du fint stöd då vi alla är oroliga och inte tar något förgivet. Kram på dig och välkommen hit.

• Cat79

Sugarrush: Stort lycka till! Ser framemot ditt inlägg senare idag. Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma