Plus igen efter mf/ma
Jättegrattis Toksnippa med familj! Nu ska jag gå in och läsa på bloggen! =)
Jättegrattis Toksnippa med familj! Nu ska jag gå in och läsa på bloggen! =)
Har varit inne på bloggen och kikat, vilken liten sötnos! Jag blir alldeles tårögd av att läsa om alla barnafödslar!
Grattis Havsklippan!!!
Visserligen bara fram till 19:e december, sedan krävs nytt läkarintyg, men ändå, när de väl har godkänt det en gång så borde det ju inte vara ett problem sedan heller, om jag fortsätter må dåligt!
Jag längtar sååå efter vår lilla flicka när jag läser om eran Wilda! samma sak när jag tillbringade några timmar med att passa bästisens 3½-månaders i fredags, gud så bebissjuk jag blir! Hur ska jag stå ut i 3½ månad till och bara vänta? Tiden går ju så enbarmligt långsamt, när man inte kan njuta av att vara gravid utan bara mår dåligt....
Ja, det är trist... jag försöker verkligen, men det är bara spyor för hela slanten, och massa oro för att det inte ska gå vägen denna gången heller. Fortfarande, trodde det skulle bli bättre med tiden men...
Vår dotter tycker det ska bli jättekul med syskon, hon har väl tjatat om det i snart 2 år, att hon vill ha en lillasyster. Alla kompisarna på dagis har ju hunnit få både ett och två syskon sedan hon började där vid 2 års ålder. (hon fyller 5 i vår) Så hon väntar och längtar jättemkt, antagligen nästan lika mkt som jag.
Herregud så spännande! Och vilket bra bemötande och vård ni verkar få i vårat grannland! (hm, hinner jag med en flytt innan bebis eller!?!
)
Å jag vill också!!! (Men har hela 106 dagar kvar till bf *suckar*=
Jag ser också fram emot att höra ifrån 2barnsmamma, hoppas allt har gått bra idag!
Och Grattis Elias på din födelsedag!