Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-03-04 19:32:17 följande:

Åh är det nån som har Weleda havandeskapsolja, är ju sååå skönt att smörja in magen med den och känna lite gensvar där inifrån! Mys!

Hhi, sambon är så gullig. Han har jobbat mycket denna vecka och ofta kommer sms och han skriver alltid och frågar hur det är med OSS, hela tiden Jag är inte bara jag nuförtiden utan nu är det bebis och jag!

Åh vad mysigt! Längtar tills någon tilltalar en i plural!

Nej den oljan har jag inte, men jag har en kupong på den. Dock fick jag en mysig mag-kräm från bodyshop, typ kakao-bodybutter som de rekommenderade till gravida. Den smörjer jag in magen med och den luktar smaskens!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-04 19:41:10 följande:
    Du.. det finns månne inga bilder i bloggen? :)

Den här kvällen tog en udda vändning.. jag kom ut från toaletten.. där står sambon och stirrar mot mig.. men allt jag såg var en svart siluette... GALLSKREK in på toa och började storgråta... han blir arg, springer ner i källaren och kom upp 5 minuter senare helt FÖRTVIVLAD öcer att han gjorde mig så rädd...

Å nu är han helt förstörd och övertygad om att han dödat bebis....
    Men oj så tokigt det kan bli..
    Jag är SÄKER på att bebisen inte mådde dåligt alls av det.
    Den största risken tror jag är att bebisen utvecklar en smak för skräckfilmer.. Cool
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-03-04 20:10:17 följande:
    Undrar hur det går för Sofy

här sitter jag och skriver ner mina sammandragningar, emellanåt lite mensvärk typ. Just nu är det en var 30:e minut som tidigare...
    Snart ringer jag och rådfrågar ngn
    Ojdå, gumman, ta och ring in och prata lite med dem.. Förmodligen är det högst normalt, men det kan ju vara skönt att höra det från något proffs.

Jag är inne i ett efterrättsstim!
    Igår - blåbärspaj!
    Idag - fruktsallad!
    Imorgon - NEGE! Cool
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

SOFY Devin är på väg! Galet!
    Lägg dig ner kvinna och ligg still!!!!!!!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Godmorgon vänner! Har tagit en lång sovmorgon!
    Nu ska jag snart gå o hämta ut mina nya skor (som om jag inte har hundra par innan) och köpa ett par gravismysbyxor! (haha jag skrev GravidMUSbyxor men upptäckte mitt stavfel innan jag hann trycka på skicka)

• sugarrush

Ajdå... Nös precis och råkade kissa på mig litelite... Hmmm är det dags att börja träna bäckenbottenmuskulaturen då? Och jag som inte ens var kissenödig!!! *irriterad*

• sugarrush

Sötfilur: vilken superfin mage på bilden! Alldeles perfekt, rund och härlig!

Är det verkligen ingen som varit med om det jag frågade om på förra sidan....? Förvånad

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Det var definitivt urin. Inte flytning.
    Ska man behöva ha trosskydd nu alltså? Idag hände det nämligen på Hemköp, kändes sådär lagom fräscht...

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma