Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Puh, skönt att man inte är ensam om det här, lite smått pinsamma, problemet

Pinklove: hoppas det är på gång nu när värkarna börjar ändra karaktär!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-05 19:47:09 följande:
    Känner mig spängfylld igen så nu har jag blandat en lördagsgrogg. Katrinplommondryck och lactulos...
    Oj så mumsigt.... men det ska nog göra susen!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Godmorgon!
    En eloge till dig Sofy som låg stilla igår! Jag är imponerad.

Själv väcktes jag av pojkvännen som pussade mig och sade "12 veckor idag! 12 veckor idag! 12 veckor idag!"
    11+0 idag alltså! Tiden går fort!

• sugarrush

MCT mina symptom försvann någon gång i vecka 8+. Jag minns att just på 9+0 var jag på kafé och undrade varför jag inte alls mådde illa längre. Det enda jag kände då var lite ömma bröst. Och förstoppningen förstås!
    Så det är säkert ingen fara alls.

• sugarrush

Prommis: hoppas barnen blir friska snart! Väldigt envisa infektioner de verkar ha ramlat på!

Vi äter frukost i sängen o ser på Vasaloppet! Myyyyys! Förra helgen åkte sambon öppet spår 90 km så han tycker det är jättekul att åreruppleva racet.

• sugarrush

Nej haha, han är helt galen!
    Han hade kört totalt 50 km skidor i hela sitt liv innan.... Men han kom i mål, på 12 timmar! Har jag nämnt att han är den mest envisa människan i världen...?

• sugarrush

På tal om loppen ni nämner så tänker sambon köra svenska klassikern nu. MEN jag är lite orolig, lidingöloppet är ju DAGEN INNAN bebisen är beräknad. Hmmm...

• sugarrush

Jag älskar också längdskidåkning, eller egentligen, jag älskar skidor i alla dess former. Och snowboard!
    Någon som hänger på att göra tjejvasan nästa år?

• sugarrush

Sofy? Pinklove? Är ni hemma eller är det ngt på g?

• sugarrush

Pinklove: Hoppas det är slemmisen som är på gång nu då! Hade ju varit skönt om bebben flyttade hemifrån snart...

Sofy: Låter som en superskön söndag! Och vad kul att kolla på hus, låter ju grymt, bra pris och allt.  

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma