Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Bara en parentes i det spännande väntandet på alla söta bebisar..

Jag har VUL imorrn. Jag är så sjukligt nervös att jaginte kan tänka på annat.
    Skulle behöva lite pepp och tumhållningar nu.....

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Stackars lilla Wilda! Hoppas det inte är något farligt.
    Låter jätte-obehagligt, förstår att du blev rädd Mabaja!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tack Telgebo! Vad skönt att höra lite pepp, det behöver jag nu.
    Det är ju ofta just de här dagarna precis innan kontrollerna som man blir mest nervös, som om man vill skydda sig... Hoppas det går bra för oss båda!
    Och grattis på dotterns födelsedag!

• sugarrush
    kajsalisa skrev 2011-03-10 12:23:27 följande:
    Det kommer gå superbra. Ser fram emot när du kommer in här imorgon och tjoar av glädje för att allt gått bra... Glad
    Tack kajsalisa! Jag hoppas innerligt att du har rätt!
    telgebo skrev 2011-03-10 12:14:08 följande:
    Sugar jag vet inte men jag tror du och jag är lika skitnervösa båda två, jag är rädd att börja blöda nu på lördag på min dotters 3 års dag av alla dagar och jag är livrädd att hjärtat inte ska slå på lördag på stjärnan i magen, jag kommerr störtgråta på tisdag på britsen antingen av lättnad och lycka eller av sorg.

Samtidigt så borde ju inte mitt illamående vara så påtagligt och hela tiden om det vore nåt fel för detta illamående började 3 dagar efter mitt första vul. Har du några symtom sugar? Sla ni kolla hjärtaktivitet eller är det KUB? Minns inte vilken vecka du är men längre än mig är du iaf, det vet jag.

Vilken tid ska du imorgon, så jag kan hålla tummisarna för dig.
    Nej vi ska kolla hjärtaktivitet, att den lever helt enkelt. Har en extra koll nu eftersom jag går igenom den där sprutbehandlingen. Nästa vecka ska vi göra KUB, om allt nu går som det ska imorrn vill säga...

Låter jättebra med ditt illamående. Lite jobbigt, men väldigt, väldigt bra! Du ska se att det går finfint närsta vecka. Själv har jag molvärk och är svullen om magen, i övrigt är det inte så mycket. Men jag är ju i vecka 12 (11+4) och nu brukar tydligen symptomen gå ner, har jag läst.

Jag ska dit 13.45 imorgon. Hoppas tiden går fort nu fram tills dess!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    kärlekspyre skrev 2011-03-10 12:51:22 följande:
    Det kommer gå SÅÅ bra! Jag var på mitt tredje VUL nyss (11+1) och var supernervös innan, trots att jag sett pyret två gånger tidigare med tickande hjärta. Men idag var jag ju (såklart) nervös i onödan eftersom allt gick superbra!
    Lycka till, jag håller tummarna för dig!
    Grattis! Underbart att höra!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Telgebo: kom på nu att jag har lite ömma bröst också och behöver kissa på natten.
    Och så är jag lite mer hungrig än vanligt (men försöker att inte äta tok-mycket)

Ja vad många bebisar det är på gång nu! Jag är supernyfiken hur det går för alla.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-10 13:28:09 följande:
    jag blir galen.... de e fan inte min dag alls idag...Rynkar på näsan
    Har något hänt?
    Kram!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Pinklove: vilken jättefin bild du har! ÅÅÅÅÅÅH en så mysig mage!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    acure skrev 2011-03-11 10:11:14 följande:
    Sugar: vad rar du är! Tack! Blir jätteglad för själv tycker jag bara att den är groteskt stor, haha! :)
    Den är ju helt fantastisk! (du tycker säkert den är enorm och jobig det för att du känner hur tung den är.. men för mig som ser den utifrån så är den kanon-vacker)
    Jag blir riktigt avundsjuk...
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma