mallanis skrev 2011-02-23 14:33:33 följande:
PC- ja det var sjukdom, golvläggning och långa män och citycross som diskuterades ;)
Låter som du har fullt upp, vi har tagit in offert för badrummet så det är nästa projekt + barnrummet.(barnrummet ska bara tapetseras och målas lite så det fixar vi själva) Vilken dag är du på nu visst har du passerat 100 dagar kvar strecket? ;) har för mig att du var lite lite före... Jag är snart där.... =)
äsch nu oroar jag mig inte så särkilt för vikten men facinerande att man kan gå upp 10 kg utan att "det syns så mycket" lite skraj bara att det växer en jättebebis där inne.... en sån har jag INTE beställt!
odd- ska bli kul att se er på tv!!!
Jaha, där sa du nåt. Nu var jag tvungen att gå in och kolla i graviditetsuträknaren och 93 dagar kvar är det enligt den. Då kan man man snart gå in och planera sin föräldrapenning på hemsidan.
Jag tycker också jag har gått upp mycket för at vara en sån där det inte "syns så mycket". Har vi stora bebisar då tror du? Fick höra det jättemycket på en kickoff i helgen, alla tyckte att det inte syntes nåt aaaaaaalls för att vara i vecka 27. Man blir nästan nojig av de kommentarerna. Är det höfterna som är bautastora då eller?? :)