Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Ja fast jus nu vänder det sig i magen på mig och jag vill kräkas bara jag tänker på matoset på pizzerian... suck!
    Mår illa av tanken på mat också, haha, detta är sjukt.

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-10-27 15:56:57 följande:
    Jag är likadan just nu. Veckohandlar inte utan äter bara det jag är sugen på JUST för stunden. Slängde min matlåda idag och köpte yoghurt och macka istället. Men jag kräks inte, mår bara skumt. Det är lite konstigt. Undrar om det kommer eller om det inte blir värre än så här.
    Visst är kroppen konstig? samma sak här, äter bara det jag är sugen på och det kan skifta på några minuter

NU är jag äntligen hemma från jobbet och är verkligen dödstrött, som om ett tåg kört över mig. så nu blir det sova i soffan!
  • Muffe80

Härligt med inskrivning pancakes, ett steg till Skönt med UL också!!

Om man får önska skulle jag gärna vilja ha en tjej också, men det är för att jag är så rosa av mig

Ringde nyss bm för att kolla mina provsvar från inskrivningen, blodvärdet var 140 och jag trodde mycket lägre eftersom jag är döende av trötthet men så var det icke.
    Hon sa åt mig att vila, ta frisk luft och äta bra.... hm... lätt att ta frisk luft när man är astrött haha!
    Ska försöka skärpa till mig lite.

Funderar på att jobba halva dagen idag, är så extremt trött och har huvudvärk. Borde tänka lite på mig själv kanske.

• Muffe80

Grejen är att det är trist att få "minustid" på jobbet, och karensdag kan jag ju inte ta ut hur som helst heller...
    måste nämligen jobba imorgon då det händer viktiga saker, men vore onekligen skönt att gå hem efter lunchen idag....
    kanske får ta igen minustiden senare..

• Muffe80

Jag har också vaknat i blod och fått blodfläckar på hela köksgolvet och mitt pyre stannade också kvar

Nu vet de flesta om det... hm, känner kanske att det är lite tidigt, vet inte varför jag känner så? Men man kan ju inte göra UL hela tiden heller.... v 14 nu, snart 15

• Muffe80

Jobbet fick veta i går, inte riktigt alla men det sprider sig nog. Resten får veta inom kort.

V 14 nu, snart 15 som sagt.
    Chefen har vetat om en vecka.

Jag är också rädd för blod varje gång jag torkar mig, tror inte det försvinner eftersom man varit med om det förut.. men så är ju jag extra nojjig också

Skönt att de på jobbet vet nu i alla fall så vet de varför jag har konstiga matvanor numera

Nu vill jag bara hem, orkade faktiskt hela dagen på jobbet med denna huvudvärk.

• Muffe80
    sofy skrev 2010-10-29 10:08:30 följande:
    Gomorron tjejer! :)

Är inne i en dålig period igen me konstant illamående.. heela kvällen igår kräktes jag o sista gången inatt kl 2, sen däckade jag efter lite torecan + lergigan.. urk!

Om 1,5 timme ska vi iväg här.. hoppas jag klarar av dagen bara! Äter lite äppelmos nu :)

Hoppas ni mår bra :)
    Stackare. Jag är också inne i en dålig period. Mådde skit i går och idag illamående igen... Fått i mig 4 knäckemackor och ett halvt äpple.... stackars lille bebis! Eller så är det stackars mig som inte mår bra

Magen syns lite nu när jag har kläder... whiii
  • Muffe80

Vecka 15 idag

Är helt slut efter en helg med besök, och mycket att göra. I går tappade jag orken och humöret helt och känner mig ful, blek, trött och allmänt seg. orkar ju inte med något. Att sambon orkar....

dessutom är jag nere för att jag inte ens orkar ta kort på magen, har tagit ett kort och det råkade jag radera... så inget kort än... När började ni andra fota?

Måste nog shoppa lite roliga kläder så jag känner mig mer fin snart.... när nu illamåendet ger med sig.

Jag tror jag blir lite ledsen och nere när jag inte äter så bra, får ju inte i mig mat alls knappt och så blir jag orolig för pyret... vet att man inte ska vara det men jag blir det ändå!

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-11-01 08:47:12 följande:
    Godmorgon vänner! Hoppas ni haft en bra helg! Muffe, trist att du känner dig hängig. Klart att maten påverkar. Du kan ju inte ha så mycket energi i kroppen alls. Ta det lugnt och unna dig att göra det du mår bäst av. Kul med vecka 15, vad fort tiden går! Bara några veckor kvar till RUL för dig!

Jag går in i vecka 11 idag. Längtar tills vecka 12 är över. Snaaart är man där. Förra gången kom blödningen på morgonen när jag gick in i vecka 11, så tar jag mig igenom den här dagen har jag gått längre än förra gången. Vi berättade för familjen i helgen. Jättekul samtidigt som det är lite läskigt. Hoppas verkligen det går vägen den här gången!
    Åh spännande, redan vecka 11 idag för dig alltså. Tiden går fort.
    Jo att jag inte äter jättemycket måste ju påverka mig och därför är jag väl mer trött än "normalt" kanske.
    Min bm sa att mer trötthet ska komma vid v 17, va fan... min har ju inte ens lagt av...

Vi har RUL den 24/11, snart...
  • Muffe80

Ljumsken är normalt tror jag, har du gått mycket eller tränat?

Vi har RUL på hemmaplan, på vår lilla ort :) Inte i Sthlm, du har där va?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma