Plus igen efter mf/ma
Ikväll ska jag sätta upp vår extremt söta UL-bild på KYLSKÅPET!!! Det trodde jag aldrig skulle hända mig haha!
Känns fortfarande overkligt!
Första dagen idag som jag inte spytt.... nuu kanske det vänder
Ikväll ska jag sätta upp vår extremt söta UL-bild på KYLSKÅPET!!! Det trodde jag aldrig skulle hända mig haha!
Känns fortfarande overkligt!
Första dagen idag som jag inte spytt.... nuu kanske det vänder

Hur ser ni att det är en pojke? hahah, jag är skitdålig och ser inte ens vad bild nummer 1 föresttäller
Sofy, du ville ju ha en grabb eller hur?
Jag trodde det var för tidigt att se nu.
Så "klumpen" som sticker ut där i mitten är snoppen/pungen?
Grattis!!!!!!
Tredje dagen som jag inte kräks på, det börjar nog vända, jippie....
Jag drömmer inte skumma drömmar längre heller och har börjat med mammabyxor på jobbet, häääärligt
Trött som attans, och sugen på sushi med soya hela tiden (kille haha?) men mest sugen på kallt vatten med isbitar.... åååååå! Ge mig!
Inom ett par veckor ska vi lägga ut platsannons om min tjänst på jobbet, hm, måste jag veta redan då hur länge jag tänker vara hemma? '
Har inte satt mig in i detta med ledighet än
Min bm tänkte nog glömma bort att väga mig på inskrivningen så jag fick fråga om hon ville ha min vikt... du kanske kan säga till henne vad du väger bara istället för att ställa dig på vågen där?
De sa till mig innan att det är bara bra om jag vägt mig hemma naken för att slippa extra kilon som kläder väger
Extrem trötthet känner jag idag, och så har jag dåligt samvete för att jag inte gör ngt vettigt på jobbet....
När släppte tröttheten för er som gått lite längre än mig?
Visst är det ok att äta kebab? Inte nyttigt med jag blev såå sugen på det nu
Haha, jag är sugen på kebab och pommes....