Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

BF den 1 eller 2 maj... han kommer vara borta 1-9 mars ungefär, tror jag. Vad tror ni om det?
    enligt bm var det bara att tuta och köra... men tänk om man får värkar då? han måste ju vara med!!!

• Muffe80

Hur räknar man då t ex ut Sofys risk i %? Någon?

• Muffe80

Jag vill också vara normal. Och jag vill gå in i spökveckorna!
    Mår fortfarande illa, äter inte normalt alls.. typ ingen mat, brösten spänner hela tiden, vårtorna är ömma, magen molar ibland, magen är trög, har typ ont i rumpan och benet... hm, kan man komma på ngt mer?

• Muffe80

I dag är det KUB och jag börjar bli ännu mer nervös om det är möjligt. VILL ha bra siffror och se att den LEVER!
    kl. 16.00 ska vi dit och jag kommer nog inte återkomma här förrän sent ikväll med besked till er, eller möjligen imorgon bitti! så ni vet

• Muffe80
    Happiness skrev 2010-10-21 08:42:07 följande:
    Ska snart gemig iväg till RUL. Har en klump i magen och är gelé-aktig av nervositet. Jag loggar väl in vid 12-tiden och avlägger en positiv rapport förhoppnigsvis.
    Lycka till!!!
  • Muffe80

Jag har varit förkyld ett tag och det har övergått till hosta, som slemhosta ofta... hostar rätt mycket och då gör det ont i magen på sidorna långt ner om jag hostar eller reser mig upp snabbt m.m.... är det ligamenten eller vad är det?

Vad tror ni om att ha hosta i flera veckor, är det skadligt för barnet?

• Muffe80

Jag undrar också varför jag inte får den där känslan av att det är härligt att vara gravid, haralltid trott ajg skulle älska det men nu känns det som en främlig äter upp mig inifrån, eftersom jag bara sover och kräks hela tiden. kanske blir annorlunda när man får stor mage att vara stolt över?

Vi har RUL redan om 4 veckor, typ i v 17 dock kommer jag nog vara mest nervös över KUB för det känns som att om allt är ok idag så kan de inte se så mycket mer om 4 veckor, eller?

Efter RUL gör man normalt inga fler UL, eller?

• Muffe80

om allt är ok idag så kommer vi nog berätta för hela världen om pyret....
    tycker ni det är för tidigt att jobb m.m. får veta det? V 14 nästa vecka.

Tänker om man ska vänta till RUL, men det börjar ju synas liite nu.

• Muffe80

Nån som vet hur många % som får dåliga siffror vid KUB egentligen?
    Man läser ju om så många här på FL, men representerar det verkligen "normala" befolkningen? Isåfall är ju riskerna höga med dåliga siffror känns det som....

(neäa.... jag är inte nervös för idag... )

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma