• Lallan

Plus igen efter mf/ma

Bjornis skrev 2010-05-31 22:11:03 följande:
    Haha. Å jag vet precis hur du känner. Min enda känsla inför senaste vulet var ju att det skulle vara tomt. Var det nåt fel så skulle det vara tomt där inne för det känns inte som att det är nåt där. Det gör det fortf inte så det tar jag som bra... SÅ klart det är nåt därinne! Vilken vecka är ni alla i nu?? Jag är eg. i 10+2 men enligt vul i 9+5. Men säger att jag är i v 11 iaf. Får väl mer exakt datum den 10 juni på nuppet. Men nu är jag lite orolig igen. Som jag sa till maken att nu hade det varit ÄNNU jobbigare än sist om den inte lever för nu har vi sett den röra sig och den har armar och ben och är som en liten person. När vi fick ma sist så var fostret bara i v 8+1 så då var den fortf som en böna vilket var skönt på ett sätt. Såg inte så människolik ut... NÄ, det SKA gå bra!
    Är också orolig! Tycker magen blivit liye mindre nu men det kan ju vara att jag inte är fullt lika gasig längre. Ska på inskrivning på torsdag, tredje under loppet av ett år. Börjar närma mig tidpunkten då det gick snett sist så det gör också sitt till...Men SJÄLVKLART ska det gå bra för oss den här gången!!!
  • Lallan
    Daniela01 skrev 2010-06-01 08:02:13 följande:
    brr idag skalll jag på vul, är så supernervös inför detta... önskar att kl var 14 och att allt var klart och att allt såg bra ut..
    Håller också tummarna för dig idag
  • Lallan

Tycker mina symptom blivit mindre också men brösten är fortfaarnde ngt större och jag ulkar lite då och då men man blir ju värre och värre ju fler bakslag man haft. Jag har dock inte haft några blödningar alls denna gång och det är första graviditeten av 6 som jag inte haft det och då har jag trots allt två friska barn. Blod eller bruna flytningar är inte samma sak som missfall även om man blir skitskraj och det kan betyda ngt negativt. Håller tummarna för oss alla här i tråden!

• Lallan
    kajsalisa skrev 2010-06-01 21:50:05 följande:
    Ni som befinner er i v 9-10, hur mår ni? Symptom? Läste någons inlägg tidigare om avtagande symptom, och det är precis så jag känner. Är i v 9+2 och tycker inte alls jag är lika trött å hungrig längre. Det är därför jag nojjar. Hur är det med er andra?
    Jag är ju en av dom som skrivit ovan men som sagt så mår jag mindre illa och känner mig mindre gravid men dock med en del symptom som kvarstår.
  • Lallan

Ni som gör kub test här i tråden är ni alla över 35 eller bekostar ni det själva?

Vill göra ett vul/ul runt v 14 för att känna mig lugnare då det var då fostret dog sist. Funderade på kub men här måste man bekosta det själv och helt gratis är det ju inte.

• Lallan
    Bjornis skrev 2010-06-01 22:06:16 följande:
    Nä, 1600 spänn (31 år) får vi punga ut med på Mama Mia i gbg.
    Ungefär som här då!
  • Lallan

Nu ska jag på inskrivning, supernervös även om jag vet att det ändå inte blir någon koll på bebisar. Samma bm som dom andra två gångerna så det känns skönt!

• Lallan
    Sommaren2005 skrev 2010-06-03 08:57:41 följande:
    Pssst, lycka till på inskrivningen idag!
    Tackar

Om det lugnar något så har jag blödit i fyra av sex graviditeter, två resulterade i mina pojkar och den ena gick fin fint fram tills fostret gav upp och det berodde inte på blödningarna. Den fjärde däremot var ofostrig men då hade jag knappt några symptom och kännde på mig att ngt var fel hela tiden tills jag fick det bekräftat.
  • Lallan

Odd: Va härligt att höra, stort grattis! Nu får du se till att stanna kvar hela tiden ut.

Har förresten också tagit x antal test så du är i gott sällskap

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma