Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Stort grattis på 30-årsdagen Havsklippan!!! Välkommen till klubben på andra sidan 30-strecket... ;)

Röntgensyrran; Skönt att allt såg bra ut. Blir uppdatering sent ikväll för min del eller möjligtvis imorgon. Ska till bm halv fem och sen direkt till sista föräldragruppen efter det...

• kajsalisa

Äntligen hemma. Här kommer dagens egouppdatering; 36+3 och besök hos bm. Magen hade växt alldeles förträffligt, nästan 3 cm på tio dagar och nu är s/f uppe i drygt 34 cm. Bra blodtryck, bra blodsocker, men något låga järnvärden. Bebis hjärta 140 bpm och en total viktuppgång hittills på 11 kg. Jag alltså, inte bebis... ;)

• kajsalisa

Jo, nog har jag gjort 36 veckor och är inne på tredje dagen idag... :o Jag byter vecka på lördagar, dvs har gjort fulla veckor på fredagar. När byter du vecka Påväg?

• kajsalisa

Hahaha, Påväg, förvirringen är total. Hur som helst har jag bf 1 Jan och enligt min app på telefonen är jag på 36+3 idag. 31 december är ju en fredag så jag antar att du borde byta dag på fredagar då?! Skitsamma, bebis blir det ju runt årsskiftet någon gång. Spännande, spännande!!

• kajsalisa

Underbara nyheter Mallanis. Känner igen det där med att vara så chockad att man glömmer fråga om bild... ;)

• kajsalisa

Fortfarande väldigt likt Cat. Coolt. Jag har dock sämre hb än dig, trots dagliga järntabletter och lägre blodtryck, 115/70....

• kajsalisa

Lycka till idag 2barnsmamma. Stor kram!

• kajsalisa

Röntgensyrran; visst är det mysigt?! Pyttekläder till en pyttebebis. Jag kan inte heller fatta att jag snart håller MITT barn i armarna. Jättekonstigt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma