Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Lovely Maria!! Grattis!

• kajsalisa

God kväll alla rara tjejer. Oj vad ni har skrivit duktigt idag. Har inte haft en sekund över för FL förrän nu... Hoppas ni alla mår bra?! Hur har det gått för dig Havsklippan? Tänker på dig... Här har det varit en helt sjuk dag med bråk med städfirman som flyttstädade vår lägenhet igår. Vi var inte nöjda med deras insats och när vi påpekade det sa dom att vår lägenhet var det grisigaste dom nånsin sett. WTF!!! Så bråk har et varit ända tills dom hörde av sig och talade om att dom förväxlat oss med någon annan. Såå, slutet gott, allting gott I suppose. Men oj så energikrävande...

• kajsalisa

Cat; skönt att sluta nästa fredag. Jag jobbar ytterligare en vecka, till 17e... :/

• kajsalisa

Åååh vilken spännande dag här i tråden. Lycka till!!

• kajsalisa
    airamanna skrev 2010-12-02 08:43:08 följande:
    Jag snor Muffes line... en fråga bara.

Jag har kikat på alla magbilder och blir lite nojig. Ni som väntar ert första barn, eller ni andra, när ni väntade ert första, hur har det varit med mage för er, jag tycker inte att det är någon större skillnad alls (är nu i v 7 (6+3) )

Har inte så mycket andra symptom heller, tycker mat är lite äckligt, men spyr inte, är trött och har lite spänningar i brötsen. Med MF och MA i bagaget börjar jag tror att det inte är någon där... (har fått tid för VUL nästa torsdag) 

Oroa dig inte. Jag hade bara mina vanliga kläder fram till v 17-18 ungefär. Det syntes inget alls på mig förrän där någonstans. Sen sa det bara poff!
    Har heller inte haft speciellt mycket symptom. Jag var trött och hade ont i brösten ganska länge. Lite dålig matlust, men annars inget.
    Håll ut till nästa torsdag. Du ska se att det ser jättefint ut därinne.

kram
  • kajsalisa

30 dagar kvar. Läskigt så fort tiden går. Snart är det dags...

• kajsalisa
    Lallan skrev 2010-12-03 13:04:54 följande:
    inne en snabbis så jag hinner inte läsa ikapp nu. har en liten snuttande pojke vid bröstet och sambon sitter med en sovande tös
    Ooooh, jag ryser på hela kroppen. Stort grattis till dina små finingar.
    Kram!
  • kajsalisa

Toksnippa; stor grattiskram till dig och din lilla fining!!

• kajsalisa

Heeej Happi. Va mysigt att du tittar in. Hoppas allr är bra med dig och busan i magen. Stor kram!!

• kajsalisa

Röntgen; det där låter riktigt otrevligt. Usch å blä å fy!!! Hoppas det går bra hos bm idag, jag ska också i em. Håll tummarna att min mage har växt som den ska den här gången...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma