Plus igen efter mf/ma
Se där Påväg, du ligger ju också lika med mig och Cat. Jag ska till bm igen om en vecka, 34+5 då. Ska bli spännande att se skillnaden på bara några veckor. Tycker jag har växt sjukt mycket senaste veckorna...
Se där Påväg, du ligger ju också lika med mig och Cat. Jag ska till bm igen om en vecka, 34+5 då. Ska bli spännande att se skillnaden på bara några veckor. Tycker jag har växt sjukt mycket senaste veckorna...
Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...
Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...
Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille... Såg att vi har bf den 31, 1 och 2...
Knäpptelefon som gör på det där viset. Sorry för upprepade inlägg...
Miraclee; jag var också inne på en Brio Sing, tycker den är supersnygg. I slutändan fick jag ändra mig då singen var för bred över bakhjulen för att få in i vår bil. Nu blev det en Teutonia istället...
Huvudsaken är ju att man hittar en vagn som lever upp till ens krav och både du och jag behöver ju nåt smidigt med tanke på att vi bor i stadsmiljö och inte kommer köra nån terräng direkt...
Jag veeet. Jag inbillar mig att det finns gott om tid att hitta namn, men så är det ju verkligen inte. Har ni några bra förslag än så länge?
Haha, söta Odd. Jag hade samma funderingar igår när vi hade vår lilla baby shower. Blev alldeles full i skratt när vi stod i köket framåt nio och bryggde kaffe. Vad hände??? När gick vi från att dricka vin och röja en lördagskväll till att dricka kaffe och äta muffins? Tantvarning? ;)