Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Se där Påväg, du ligger ju också lika med mig och Cat. Jag ska till bm igen om en vecka, 34+5 då. Ska bli spännande att se skillnaden på bara några veckor. Tycker jag har växt sjukt mycket senaste veckorna...

• kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...

• kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...

• kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille... Såg att vi har bf den 31, 1 och 2...

• kajsalisa

Knäpptelefon som gör på det där viset. Sorry för upprepade inlägg...

• kajsalisa

Miraclee; jag var också inne på en Brio Sing, tycker den är supersnygg. I slutändan fick jag ändra mig då singen var för bred över bakhjulen för att få in i vår bil. Nu blev det en Teutonia istället...

• kajsalisa

Huvudsaken är ju att man hittar en vagn som lever upp till ens krav och både du och jag behöver ju nåt smidigt med tanke på att vi bor i stadsmiljö och inte kommer köra nån terräng direkt...

• kajsalisa

Jag veeet. Jag inbillar mig att det finns gott om tid att hitta namn, men så är det ju verkligen inte. Har ni några bra förslag än så länge?

• kajsalisa
    Längtan efter liten skrev 2010-11-19 11:22:27 följande:
    Ska också köpa en teutonia.
    Fick mail idag att min kommer nästa vecka. Sååå spännande.... :)
  • kajsalisa

Haha, söta Odd. Jag hade samma funderingar igår när vi hade vår lilla baby shower. Blev alldeles full i skratt när vi stod i köket framåt nio och bryggde kaffe. Vad hände??? När gick vi från att dricka vin och röja en lördagskväll till att dricka kaffe och äta muffins? Tantvarning? ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma