• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    Muffe: Du frågade ju hur magen blev efteråt. Jag lägger in bilder i magbildstråden så får du snällt blunda över hur jag ser ut idag och avgöra själv om man ser så hemsk ut 10 dagar efter en förlossning! Bjuder även på alla mina zebraränder! Lägger även in en bild från v 10 och en från v 42, tre dagar innan Wilda kom, fast de är i miniformat!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • PåvägMotSyskon

Ville bara säga att jag fick ett SÅNT sött mms idag

På skrållan1978 bebisprins som kommit =)) hade igångsättning.

NU längtar man!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • kajsalisa

Jaa ni, bristningar eller inte. Har precis som du Happiness hört att det är hormonellt och/eller ärftligt. Jag har inga på magen än så länge, men tyvärr ett par halvsnygga ränder på brösten. Morr!!

• 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2010-10-20 19:48:58 följande:
    Jaa ni, bristningar eller inte. Har precis som du Happiness hört att det är hormonellt och/eller ärftligt. Jag har inga på magen än så länge, men tyvärr ett par halvsnygga ränder på brösten. Morr!!
    Brstningar fick jag med 1:a jätte osynliga med 2:an gammla bristningar + några nya jätte osynliga än idag
    Denna graviditet INGA
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Happiness
    kajsalisa skrev 2010-10-20 19:48:58 följande:
    Och jag har fått ett gäng på insidan av låren . Hej vad det går!
  • kajsalisa

Vem är egentligen den där gravida kvinnan i spegeln? Ser min runda mage i spegeln och det fascinerar mig något oerhört, och jag älskar hur det ser ut, men kan jag identifiera mig med kvinnan i spegeln? Njaa... Har svårt att fatta. Kanske är det annorlunda med andra barnet???

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-10-20 20:04:07 följande:
    Vem är egentligen den där gravida kvinnan i spegeln? Ser min runda mage i spegeln och det fascinerar mig något oerhört, och jag älskar hur det ser ut, men kan jag identifiera mig med kvinnan i spegeln? Njaa... Har svårt att fatta. Kanske är det annorlunda med andra barnet???
    Nä det tycker jag inte. Stannar varje gång jag går förbi stora hallspegeln och tittar förundrat på den växande magen ( hela växande mig för den delen). Svårt att känna igen sig själv. Svårt att fatta att jag bara gåttt halvvägs . Man är inte densamma längre...utan på
  • Odetta

röntgensyrran:

Stora stora STORA kramar till dig!!!!

Och alla andra...grattis till lyckade vul och ul och längre tappar, bristningar eller inga och så  *kraaaaamar till er med*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • kajsalisa

Nä, Happiness, det är verkligen jättekonstigt alltihop. Som man har väntat och längtat å velat spola fram tiden, å nu känns det bara som att det har gått superfort. V 30 redan. Hujedamej va läskigt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma