Plus igen efter mf/ma
Pancakes skrev 2010-12-14 09:03:37 följande:
Åh, söta Wilda! Verkligen ingen nyfödd längre, nu är hon ju en liten person ju :)
Ja hon växer och frodas! Just nu ligger hon och suger på sina händer och sparkar på sin mamma- hennes hobby!
rontgensyrran skrev 2010-12-14 09:12:45 följande:
Mabaja, Wilda har ju blivit hur stor som helst! Fortfarande lika söt. :) nÄr jag ser hennes hår så kan jag inte sluta tänka på det som hon sa till mig som utförde ultraljudet att min bebis hade mycket hår, det kommenterade hon flera ggr under UL. Så nu undrar jag kommer hon se lite ut som din Wilda?
hon är jättestor! När hon var sju veckor hade hon vuxit åtta cm! Och på kortet är hon nio veckor! Det är så sött med bebisar med hår på huvudet! Och håret är så mjukt! Jag brukar ligga och leka med hennes hår när hon håller på att somna! Det gillar hon! Förresten, jag vill också se bilder! :)
Smålands jänta i storstaden skrev 2010-12-14 09:17:54 följande:
Va söt hon är din lilla Wilda! Härligt att se så fina bilder nu på motgonkvisten!
TACK!
Förstår att du inte mår så bra! Men januari ligger inte alltför långt borta! Då minsann! :) Tänk om du får din bebis redan då! :) och internet är bra "skit" :) för det har jag utnyttjat med. Nu väntar jag på en mugg med en bild på Wilda som ska komma, jag hoppas att den kommer innan jul.. Annars får han den som nyårspresent! Var två veckors leveranstid så antar att den kommer efter jul! :)