Plus igen efter mf/ma
Haha sitter han där i soffan, och tuppar sig???? Ser det framför mig...de blir ju så malliga så det inte är sant.
Tjejer kan INTE se ut så där...HAHA! jag har aldrig sett någon på badhuset iallafall...
menade hon att du var extra sugen på soja nu då eller? att du mår mindre illa av det eller?
Din livmoder där...som börjar bli rikigt omtalad
menar du att den lutar bakåt/ ligger bakåt? Haha...
Joru, sjukt mallig är han nu ;) Skickade bilderna på MSN till ma & pa och mamma skrattade och utbrast att ja, de går ju inte missa! Och nä, duktig grabb de där som visade utan att vi hade en tanke på att se! :D
Eru säker på att tjejer inte ser ut sådär? Hahah, på rikigt asså? ;) Vissa har ju fått såna bilder på UL säger dom.. men nä exakt sådär trorja icke, dock en utbuktning men de där va ju såå tydligt tycker jag..
Mja, något sånt.. ;) Fattade inte riktigt men hon menade att de va vanligt.. me tjejer är man mer sugen på sura saker, o de är ja ICKE! Urk.
Japp, de gör den.. dumma jävla livmoder!! Då tar de ju längre tid för den o resa sig innan den kommer framåt magen, så då får man mage senare.. ;) Så de e bara vänta.. o vänta.. o vänta...