• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Happiness skrev 2010-10-27 14:40:55 följande:
    Jo den tanken flög också igenom mitt huvud...men jag tror faktiskt inte det är så många pappor som föjer med vid första besöket. Det är nog lite av en myt det där. Så BM är van. Jag sa ändå när jag kom för att föregå henne något i stil med:

" Jag kommer själv idag, det känns bäst/lugnast så. Mannen får följa med en annan gång" och så skrattade jag. med det tar man bort lite av det där att manne inte bryr sig. Då var det mer att JAG inte ville ha han med, men han bryr sig mycket ändå typ.
    Haha va ni e söta som diskuterar de här! :D

Jag skiter som vanligt i vad folk tycker men min man följde med på inskrivningen, han ville de själv - o sen följer han me till BM om vi ska lyssna hjärtljud eller om de är ngt annat knas, o självklart RUL då :)

Men alla gör ju som dom själva vill, finns inge rätt eller fel :)
  • Muffe80

Visst är det ok att äta kebab? Inte nyttigt med jag blev såå sugen på det nu

• kajsalisa

Hej tjejer!
    Läser, men har bara inte inspiration att kommentera så mycket just nu. Hoppas att ni alla mår bra.

Röntgensyrran; om du läser det här så vill jag bara säga att jag tänker på dig. Kram!

• Happiness
    Muffe80: Visst är det gott med kebabkött! Äter det ofta nu...helt klart för proteinet. Brukar ta kebabsallad.sååågott. massor av kött och isbergsallad, tomat osv. mmmmmmm

Kajsa: Skriv när du orkar! inspirationen går upp och ner. jag hälsar och kramar om dig också Rontgen!Hjärta
  • Muffe80

Haha, jag är sugen på kebab och pommes....

• Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-10-27 15:33:26 följande:
    Haha, jag är sugen på kebab och pommes....
    Klart du ska äta det du är sugen på! Så som du mått får du bara tacka och ta emot det som känns lockande för dig :)

Jag blev också sugen på pommes nu! Och big mac har jag varit sugen på i flera dagar men inte ätit ändå. Ska nog vänta till efter BM-besöket så blodvärdena blir helt galna eller nåt...
  • Muffe80

Ja fast jus nu vänder det sig i magen på mig och jag vill kräkas bara jag tänker på matoset på pizzerian... suck!
    Mår illa av tanken på mat också, haha, detta är sjukt.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-10-27 15:45:45 följande:
    Ja fast jus nu vänder det sig i magen på mig och jag vill kräkas bara jag tänker på matoset på pizzerian... suck!
    Mår illa av tanken på mat också, haha, detta är sjukt.
    Jag kan BARA äta de jag är sugen på, häromdan va de fattiga riddare - om jag tänker på de nu mår jag illa! Får inte ner nånting om jag inte är riktigt sugen på de..
  • Pancakes
    sofy skrev 2010-10-27 15:54:39 följande:
    Jag kan BARA äta de jag är sugen på, häromdan va de fattiga riddare - om jag tänker på de nu mår jag illa! Får inte ner nånting om jag inte är riktigt sugen på de..
    Jag är likadan just nu. Veckohandlar inte utan äter bara det jag är sugen på JUST för stunden. Slängde min matlåda idag och köpte yoghurt och macka istället. Men jag kräks inte, mår bara skumt. Det är lite konstigt. Undrar om det kommer eller om det inte blir värre än så här.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma