Plus igen efter mf/ma
Hon mer mig att sterilisera mig.
Och säger att hon ska minsan sterilisera min sambo för att hon inte vill att jag ska skaffa mer barn !!!
Och jag och sambon vill ha en till.

HAVSKLIPPAN! Grattis till plusset! Håller alla tummar och tår jag har för er!
Grattis till TRE UNDERVERK! Vad stora de var ändå! Hemskt med snitt utan bedövning, men bra att ni allihopa verkar må bra nu!
Jag har också förstått det som att det är bara GBS som är farligt för barnet. Och får du bara antibiotika mot skiten så brukar det gå bra ändå!
Jag har GBS och fick antibiotika under förlossningen. Sedan var jag tvungen att stanna på BB minst 2 dygn så de kunde ha koll på henne så hon inte blev sjuk... (och det blev hon inte)
Nu tävlar jag igen... 
Har bakat en pepparkaksmotorsåg, och vinnaren får en riktig... Kom igen nu tjejer och rösta på mitt bidrag!
apps.facebook.com/bakeachainsaw/?p=open&id=17...
(jag fick ju inget badrum, så nu nöjer jag mig med en såg...
)
Va? Nä!!! Länken blev nog lite galen... Linda Färnevik ska det ju vara...
apps.facebook.com/bakeachainsaw/&id=171
Herregud, vad impad jag är, färnevik
Förra året köpte jag och sambon ett sådant där färdigt pepparkakshus. Skitmart tänkte vi - bara att limma ihop och dekorera! Trodde vi... vi fick inte ens ihop skiten 
)
Bjuder på en till sågbild, helt fel tråd men.. 

Min egen uppfattning var att jag inte heller kunde sådant här, och jag tvivlade starkt på att det skulle bli ngt, men jag är jättenöjd med slutresultatet! (och jag har inte fuskat med limpistol, hobbylack etc som jag vet förekommer vid andra pepparkaksbyggen. Här är det smält socker och riktig kristyr, -allt går att äta!)