Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

Sötfilur: Snart din tur! Häftigt! Skrattande

Med första barnet gick jag i makens boxer hela andra halvan av graviditeten. Mkt bekvämt! Den h'är gången hade jag bra, mjuka boxertrosor som jag bara vek ner under magen...
  • färnik

Hemma från BVC, Tildes vikt har gjort ett JÄTTESKUTT, +380g på en vecka. Skrattande Hon börjar bli en riktig knubbis nu!

5 veckor gammal, 4650g och minst 53,5cm (ville inte räta ut benen riktigt, därav "minst". Flört

Här utklädd till "älvbebis" av storasyster.Skrattande
  • färnik
    LittleJunia skrev 2011-04-15 14:03:50 följande:
    Sugarrush- Jag säger tvärtom! Skulle bebben "bara" vara på 3,9 kg blir jag superlycklig! Min första vägde 4,2 kg och han kom på BF+11 ... 
    Säger det samma, 3,9kg är ju ingen stor bebis! Tungan ute Låter ganska lagomt, hoppas det stämmer och att bebis kommer snart LittleJunia!
  • färnik

Wow LittleJunia, vad häftigt! så grymt duktig du har varit!!! Hjärta Stort Grattis till lillasyster!

• färnik

Sötisen! Hjärta

EGO:  Vi ska ha kalas för stora dottern här idag, har lite ångest över att utsätta Tilde för den potensiella smittan som det innebär med en massa släkt... Obestämd Men kan ju inte strunta i kalaset heller tyvärr...

• färnik

Har lite grejer som jag kan ge bort om ngn av er vill ha!

Dets hallonbladste, ytterst lite taget av... Dels mammajeans stl L från hm, och en brun mamma-luvtröja med snörning under bysten, stl S...

• färnik
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-17 14:45:19 följande:
    Kläderna behåller jag till nästa
    Min man vill ju inte "ge mig" någon nästa. Obestämd Så det är ingen ide att spara ngt för min del tror jag...
  • färnik
    Evve81 skrev 2011-04-17 14:53:03 följande:
    Färnevik: Ja det är svårt med baciller men som sagt så finns de ju överallt så kommer någon JÄTTEFÖRKYLD behöver de kanske inte nysa på henne...... Är väl ofta så att andra och förmodligen tredje barnet får mer baciller så syskonen tar hem baciller från alla håll.
    ja det är ju så... men vi vill vara friska nu, jag har fått nog av sjukhus! Rynkar på näsan
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-17 14:52:34 följande:
    Kanske inte nu men senare ge inte upp jag tror nog han vill men inte just nu.
    Hoppas kan man ju alltid, men ärligt talat så är fler barn för oss inte lämpligt av flera skäl. Så jag ska istället lägga energin på att acceptera att det bara blir två!
  • färnik
    Grattis till förlovningen sugar!!!

Vi har vitguld i våra ringar. Förlovningsringen med mönster och min vigselring med sten. Visst slits de; makens ring har i princip inget mönster kvar efter snart 6 år... Vi har alltid våra på oss, våra liv består ju mer eller mindre av hårt och skitigt arbete så hade vi tagit av vid sådant hade vi ju varit utan jämt. Flört Enda gången vi tar av egentligen är om vi måste gå in i ngn tacka vid lammningen, man vill ju inte riva med ringen, och inte heller att den blir kvar där inne! Oskyldig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma