Inlägg från: färnik |Visa alla inlägg
  • färnik

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-12-07 20:43:44 följande:
    Bu har jag röstat på din fina såg, håller tummarna! :)
    tack tack! Det var så roligt att göra den, att jag nästan funderar på ett husbygge också! (har jag för lite att göra eller? med två barn, gård, djur... ibland undrar jag... Flört)
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-12-06 22:26:50 följande:
    Mens 20/11, blödning i fredags 3/11, ont över livmodern idag 6/12. Var inne på gynakuten o dom gjorde VUL, jäääättetjock slemhinna - borde ha mens i dagarna sa hon men nä, inte förrän om 10 dgr tidigast! Någon idé? :/
    Det finns ngn sjukdom där slemhinnan förtjockas, och man får ingen mens utan den blir istället tjockare och tjockare... Vet inte hur den uppkommer eller så, men jag har en vän med sådana problem. Hon har bara enstaka menser, och får skrapas ett par ggr/år...

Inte för att jag tror att du fått något sådant, men jag kom att tänka på hennes problem när jag läste.
  • färnik
    MCT79 skrev 2011-12-07 22:00:52 följande:
    SoMa jag upptäckte precis att du är kompis på FB med en gammal bekant... vi har gått i samma skolor några år... ;)
    Nu ska jag nog
    gå och sova. Jag läste att SoMA var kompis med en gammal trekant, och tänkte att nu fick jag reda på mer av MCT´s sexliv än jag ville. Skäms
  • färnik

tack för alla röster! Nu blir jag förstås lite nyfiken på vilka ni är på FB, ni får skicka vänansökan till mig ni som vill, ni vet ju vad jag heter!

• färnik

Jag förstod att det var du. Vilket vackert namn! Min äldsta dotter vill heta Aurora. Prinsessa, som hon är. Hjärta

• färnik
    sugarrush skrev 2011-12-08 07:14:11 följande:
    Jag vill oxå ha fb-vänner! Hur hittar jag er alla?
    Mig hittar du på namnet. finns bara en... =)
  • färnik
    Odetta skrev 2011-12-08 07:41:04 följande:
    Mig hittar ni via färnevik...hon får bara godkänna mig först
    MCT79 skrev 2011-12-08 08:03:02 följande:
    Jag har skickat för frågan till dig nu Färnevik... Sugar vi får leta upp varann via färnevik!
    Ja ja, utnyttja mig till max bara! GÖR DET!!! Cool
  • färnik

Nu ska jag utnyttja er också. Tydligen kan man rösta en gång/dag på bidragen i tävlingen (hur tänkte arrangörerna där!?!), så FORTSÄTT RÖSTA! Skrattande

• färnik

Nä det tror jag inte... Jag upptäckte igår em att jag kunde rösta på mig själv så det gjorde jag... Och nu kunde jag rösta igen! Skäms

• färnik

Kul! Har du några bilder att visa!?!

Jag har tidigare bara smällt ihop färdiga hus och misslyckats regält med dekoren... Men i år blev det fint tycker jag!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma