Plus igen efter mf/ma
Och mensne kom inte i hela feb månad sen mars pippade vi på som kaniner när mensen kom 10 mars så pippade vi efter sen med då jag fick stegring och vipps så blev jag gravid
småland: Skönt att du fått Tavegyl, det lindrar kådan, men tänk på att man kan bli väldigt trött av dom.
Är du här Happi? Happi?

Har även tagit Lergigan sedan i lördags och det hjälper mycket! Men lite småillamående är jag fortfarande och aptiten är urdålig. Har gått ner 4 kg på ca 2 veckor.... värsta bantningskuren det här! (tränade intensivt i fyra månader precis innan jag plussade men då hände inte ett skit! (åt nog för mycket mat)). Har blivit väldigt darrig och svag och igår kunde jag knappt gå utan att allt snurrade. Men idag lyckas jag faktiskt jobba lite hemifrån samt lämna på förskolan.
Första graviditeten var inte nåt alls i jämförelse med detta. Hoppas att det klingar av snart. Har så sjukt starka symptom (vilket iofs är bra). Har varit lite sådär levande-död i två veckor nu.
Men nu är det mindre än 5 veckor kvar till vecka 13 och om exakt två dygn har jag sett lillkotten i magen!