Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

acure skrev 2011-03-07 18:16:11 följande:
    Ni som ska se En unge i minuten ikväll kan inte ni rapportera efteråt om ni tycker att det är lämpligt för mig att se på tv4play i efterhand eller inte?

Jag har blivit rådd av min barnmorska att inte titta på det förrän efter vår förlossning eftersom jag blir så uppskrämd av allt och tror att det värsta ska hända...

Jag tänkte dock om de ikväll visar helt exemplariska förlossningar utan större komplikationer så kan det snarare vara nyttigt för mig att titta på det så jag känner mig lite lugnare. Så snälla rara ni som ska titta kan väl meddela efteråt vad ni tror? :)

Tusen tack på förhand!
    jag kan rappotera men det är ju svårt att avgöra vad du tycker är otäckt som tex blod. Jag tror inte dom visar när huvudet ska ut eller akuta situationer så men jag vet faktiskt inte. Reprisen är tydligen på söndag.
    Gravid v.7+1 BF 24/10 Efter 19 mån slit och ett MA
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-07 18:22:03 följande:
    tungandas ?
    men det finns mer ju som förskylning hostar torr blöja
    Ja, jag vet inte riktigt, mina barn har tack och lov inte haft det men det börjar väl med en förkylning tror jag.
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-07 18:22:11 följande:
    Men Gud Telgebo, du verkar verkligen ha råkat ut för varenda åkomma som är möjlig...
    hur menar du? Ja jag skrev ju här tidigare att jag har haft extrem otur men det togs ju inte så allvarligt på, men vad menar du nu? Att jag överdriver eller vad?
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-03-07 18:23:08 följande:
    DET instämmer jag helt i! Hahah!
    ja fyy jag gillar inte kyla alltså, får ont i kroppen och blir så stel av den och min ledvärk blir värre.
  • telgebo

Fan jag vill inte ha denna jädra snö som kommer på fredag, jag vill ha vååååår

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-07 18:49:53 följande:
    Hahaha vi har vååååår blommor och allt
    Näää har ni,, avis jag blir nu då. Hur varmt har ni på dagarna?
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-07 18:53:31 följande:
    Hur har era slemmisar sett ut? Alltid som snor eller finns de andra former?
    gult som snor nu när 3an var på väg. med andra vitgul fast som gele´såg verkligen ut som en propp. med första såg jag aldrig nån.
  • telgebo

nu ska jag inta soffläge kikar in vid 22 om jag fortfarande är vaken då

• telgebo

Är man rädd för smärta och akut snitt så ska man nog inte se veckans En unge i minuten.

jag tyckte mig se Odd i trailern där ibörjan av avsnittet, men det var bara snabbt

• telgebo
    kajsalisa skrev 2011-03-07 19:21:38 följande:
    Amen va f-n. Varför kommer inte hela inlägget med? Vill iaf säga att du haft otur....
    Otur med vad?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma